Burly
Legacy Member
Ik moet ET altijd 2 keer opstarten om men settings in orde te krijgen.
De eerste keer heeft hij de default instellingen. De 2de keer de juiste, elke keer.
Ik heb men gewone config overal weggedan en alleen nog nen autoexec staan.
Ik begin het ondertussen wel lichtjes beu te worden om da ding altij 2 keer op te zetten
Hoe lossen jullie het op dat je ET altijd goed blijft staan ?
Iedereen da'k ken hier zit constant zen settings altijd maar goed te zetten.
Greets
De eerste keer heeft hij de default instellingen. De 2de keer de juiste, elke keer.
Ik heb men gewone config overal weggedan en alleen nog nen autoexec staan.
Ik begin het ondertussen wel lichtjes beu te worden om da ding altij 2 keer op te zetten
Hoe lossen jullie het op dat je ET altijd goed blijft staan ?
Iedereen da'k ken hier zit constant zen settings altijd maar goed te zetten.
Greets

