Lim@
Legacy Member
pff, ik ben de laatste tijd gestopt met cs gewoon omdat ik zodanige lag problemen heb. KHeb mijn netgraph eens aangezet om een screen te pakken en hier te tonen. Misschien kunnen jullie of iemand hier uit afleiden wat mijn probleem is. Ik het een telenet connectie via een router. De laatste tijd had ik problemen met telenet zodat ik mijn router telkens moest herstartten. Nu is dat de laatste tijd gedaan, maar ik kan nog altijd niet deftig on line gamen. We zitten met die motorola modem. Khoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb ook al eens mijn ratis deftig ingesteld maar dat helpt geen zak.
screenshot
screenshot


earch and destroy)
)