Archief - serieuze lagprobs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lim@

Legacy Member
pff, ik ben de laatste tijd gestopt met cs gewoon omdat ik zodanige lag problemen heb. KHeb mijn netgraph eens aangezet om een screen te pakken en hier te tonen. Misschien kunnen jullie of iemand hier uit afleiden wat mijn probleem is. Ik het een telenet connectie via een router. De laatste tijd had ik problemen met telenet zodat ik mijn router telkens moest herstartten. Nu is dat de laatste tijd gedaan, maar ik kan nog altijd niet deftig on line gamen. We zitten met die motorola modem. Khoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb ook al eens mijn ratis deftig ingesteld maar dat helpt geen zak.

screenshot

FrGkeh

Legacy Member
out 1.25 kb/s
in 0.82 kb/s

dat ziet er uit als smallband ? of probeer dit in console :
rate 15000
cl_updaterate 56
cl_cmdrate 100

Lim@

Legacy Member
FrGkeh zei:
out 1.25 kb/s
in 0.82 kb/s

dat ziet er uit als smallband ? of probeer dit in console :
rate 15000
cl_updaterate 56
cl_cmdrate 100

nope dat kan niet ik zit zeker niet op smallband

kan het misschein ana mijn pc liggen?want khad onglangs nen virus.

BDP

Legacy Member
Ik zie 15 fps en weinig data in en out gaan.
Dus slechte vga of driver ?
En uw rates aanpassen en checke of je ZEKER niet op smallband zit , en het dus niet veronerstellen.
Het probleem zit hem duidelijk in uw rates , dus verander die al eens , dat zal al veel geven.

DGEN

Legacy Member
zelfs zidde op sb...nog altijd mogelijk om te spele..dll maakt nt zoveel uit alsk met belgacom op sb zit..ul blijft hetzelfde :)

nja..kga ni beginne te janke alsk dan nix kan fatsoenlijks kan dll :p

Lim@

Legacy Member
jah..khebbet dubbel gechekt en kzit NIET op smallband. Kga nu efkens kijken of mijnen lag nog altijd zo erg is met die rates die ge mij geeft.
juist vraagske over die "rate" is da
cmd_rate ? da heb ik mijn autoexec file gezet omdat da elke keer veranderd werd heb ik gelezen is da wel goe?miss ligt het daaraan.

Lim@

Legacy Member
jah..die rates aanpassen helpt dus geen reet tis gelijk nog erger geworden.
kheb nu nog nen screenshot gepakt. Enen wnr er zo een moment is dat ik nen serieuzen lagstoot krijg. alles schiet dan in de hoogte ping en lag. Maar mijn frames dalen nie normaal veel als ik die net grpah aan zet. Kheb nochtans de laatste driver van nvidia gedownload voor de geforche serie, kheb nen geforche verschiet niet, mx 440 :cry:

Kheb er ook enen opgezet als ik "normaal kan spelen dus met de continue lag en fps.

pls, khoop acht dat er iemand mij kan helpen. Kheb ondertussen nen on line virus scan gedaan bij ravantivirus.com en ik had een paar trojans :doh: nu heb ik nog twee geinfecteerde files. Maar die zal ik wel keer verwijderen via dos, want in windows gaat het niet.
Pfff.. kpijs toch dak keer nen format c: ga doen zellu, tis mij godverdomme kotsbeu aant worden.

link

Fraggie

Legacy Member
kan hd prob zijn (check processen)
kan spyware prob zijn (adaware - sb:search and destroy)
doe es een online scan met panda (die scant ook achter brol)

& hou format voor het laatste!

post desnoods je hijackthis log op windows forum (in't juist topic natuurijk ;))

One-t|M@[hINe

Legacy Member
Lim@ zei:
pff, ik ben de laatste tijd gestopt met cs gewoon omdat ik zodanige lag problemen heb. KHeb mijn netgraph eens aangezet om een screen te pakken en hier te tonen. Misschien kunnen jullie of iemand hier uit afleiden wat mijn probleem is. Ik het een telenet connectie via een router. De laatste tijd had ik problemen met telenet zodat ik mijn router telkens moest herstartten. Nu is dat de laatste tijd gedaan, maar ik kan nog altijd niet deftig on line gamen. We zitten met die motorola modem. Khoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb ook al eens mijn ratis deftig ingesteld maar dat helpt geen zak.

screenshot


waarom is uw normale toestand maar 12 fps?! welke specs hebje?! en op wat speelje? software - d3d - opengl?

Lim@

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
waarom is uw normale toestand maar 12 fps?! welke specs hebje?! en op wat speelje? software - d3d - opengl?

euhm kheb net gezegd nen mx440 daarmee moede dus wel genoeg frames mee hebben. en normaal heb ik 40fps zoiets. ok? alsik die graph aanzet vermindert da drastisch

One-t|M@[hINe

Legacy Member
Lim@ zei:
euhm kheb net gezegd nen mx440 daarmee moede dus wel genoeg frames mee hebben. en normaal heb ik 40fps zoiets. ok? alsik die graph aanzet vermindert da drastisch


da is cs 1.6 he, met ne mx 440 moeje toch meer dan 40 fps halen volgens mij :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan