pieterke112
Legacy Member
Na het filmpje zijn er vandaag screens van FragOps v2.0 gereleased! Check it out! => http://www.frag-ops.com/ <=
Nu is het alleen nog w8 op de realese van v2.0
Nu is het alleen nog w8 op de realese van v2.0




'k speel da ook wel wa
, hebt gij ooit al cs
maar het is allesinds ne nice cd ripoff
da zou sweet zijn . want de RS3 is ook gemaakt op de ut engine