Archief - Screens FragOps v2.0

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JuMPstYlE`

Legacy Member
frag ops :love:
jammer van teveel duitsers :angry:
en lame duitse clans die aleen duitsers recruite :sad:
en ben ik enigste belg eig die da speelt of hoe zit da?

AvAtArKe

Legacy Member
JuMPstYlE` zei:
frag ops :love:
jammer van teveel duitsers :angry:
en lame duitse clans die aleen duitsers recruite :sad:
en ben ik enigste belg eig die da speelt of hoe zit da?
start een nieuwe clan é

JuMPstYlE`

Legacy Member
diegene die goe zijn zitte al in clans zelle ;)
cE (v) cFIN ht enzo

mottom

Legacy Member
kspeel da wel veel en mijn scores zijn meestal toch positief dus

donkey_thong

Legacy Member
AvAtArKe zei:


:wtf: , hebt gij ooit al cs:s echt gespeeld, ik bedoel maar, geen video's, screens of dergelijke gezien, de graphics van fragopsv2 zijn een pak minder (ik zeg niet dat daarom het spel minderwaarding is), maar het komt gewoon omdat de cs:s engine nieuwer/van hogere kwaliteit is dan die van ut2004.

link

details van de shotgun, map ziet er wel mooi(er) uit in fragops. cs:s met alles op medium eh :)

Jason

Legacy Member
kerel, ik vin fragops der beter uit zien als cs:s op die screen ze. Mja uit screens kunde wel ni veel zien...

sypro9000

Legacy Member
donkey_thong zei:
:wtf: , hebt gij ooit al cs:s echt gespeeld, ik bedoel maar, geen video's, screens of dergelijke gezien, de graphics van fragopsv2 zijn een pak minder (ik zeg niet dat daarom het spel minderwaarding is), maar het komt gewoon omdat de cs:s engine nieuwer/van hogere kwaliteit is dan die van ut2004.

link

details van de shotgun, map ziet er wel mooi(er) uit in fragops. cs:s met alles op medium eh :)


allemaal poepsnoep , jij weet toch ook wel dat de UT engine nooit ontworpen is voor zo'n games als cs . Source engine is engine om alles mooi weer te geven en de ut engine om pure actie weer te geven . als je me een beetje snapt :bow: maar het is allesinds ne nice cd ripoff :bow:
maaar dit team heeft zeer knap werk geleverd
--------------------

dat team zou beter nog een ripoff van rainbowsix maken :p da zou sweet zijn . want de RS3 is ook gemaakt op de ut engine

AvAtArKe

Legacy Member
donkey_thong zei:
:wtf: , hebt gij ooit al cs:s echt gespeeld, ik bedoel maar, geen video's, screens of dergelijke gezien, de graphics van fragopsv2 zijn een pak minder (ik zeg niet dat daarom het spel minderwaarding is), maar het komt gewoon omdat de cs:s engine nieuwer/van hogere kwaliteit is dan die van ut2004.

link

details van de shotgun, map ziet er wel mooi(er) uit in fragops. cs:s met alles op medium eh :)

ja ik speel dat
en ik vin dat het erop lijkt

donkey_thong

Legacy Member
@ spyro, jah, ik zeg toch dat het daarom niet minderwaardig is :), is wel mooi gemaakt, en is wel normaal dat de graphs wat minder zijn, want bij ut kom je gewoon niet toe met 40fps op een map waar geen actie is.
@ava, het heeft er wel wat van weg, maar cs blijft de enige echte :niceone:

SpeedyTurboZ

Legacy Member
ziet der wel nice uit , maar ik denk niet dat het een zo'n goed idee is van die voertuige.... we zulle wel zien...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan