Archief - [SCNL] Need eth Great Poleaxe

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WarFase

Legacy Member
topic clean of with 6 free sockets


offer name ur price :d

kenny_mis

Legacy Member
ik heb een, non sockted, maar need weetk ni enigste need voort moment is 4* pb skillers nogal veel:) zelfs 1 pber zou al overpayed zijn

maak offerke ofzo

WarFase

Legacy Member
kenny_mis zei:
ik heb een, non sockted, maar need weetk ni enigste need voort moment is 4* pb skillers nogal veel:) zelfs 1 pber zou al overpayed zijn

maak offerke ofzo


hmmm

aanvaard je ook amns,sols,rals en perfR?


BTW: ik hb ook een hwanin's belt nodig

WarFase

Legacy Member
hmmm

ik ga paar dingens zette mss zit er iets tss da je nodig hbt


scs 18-19
scs 3max/xx attr
curses skillers
deff skillers
b&c skillers
p&m skillers
clean cadues
+3 charge war scepter

kenny_mis

Legacy Member
dan benk er ni veel mee, en de rest kank niks mee aanvangen

Smashy

Legacy Member
mmmm kschat prijs van eth gpa zo rond um/ist :unsure: maybe iets meer, dno exact

gade ook botd make daarin? :p

oya

Legacy Member
nee hij gaat et volsteken met perf topaz voor zijn mf merc :ironic:

oya

Legacy Member
zeg manneke tis nie omda er crew member onder uwen nick staat da ge ier een groot bakkes moet komen opzetten eh :/
gij stelt een stom vraag en ge krijgt een stom antwoord ... :sleep:

WarFase

Legacy Member
@oya en dahmer dimme

@kenny ik geef p&b skiller voor , wanneer bn jij online?
als je bnt wisper *warfase0 (<- nul)

bombombom

Legacy Member
oya zei:
zeg manneke tis nie omda er crew member onder uwen nick staat da ge ier een groot bakkes moet komen opzetten eh :/
gij stelt een stom vraag en ge krijgt een stom antwoord ... :sleep:
oya is mijn god !

kenny_mis

Legacy Member
@kenny ik geef p&b skiller voor , wanneer bn jij online?
als je bnt wisper *warfase0 (<- nul)[/QUOTE]

maandag avond

srry dat ik nu pas antwoord, kwas weg met vriendin

euhmz merci ik zal morgen ier nog is posten/whispere...
als ge wilt geefk een 3/3pois facet bij cast @ death

WarFase

Legacy Member
kenny_mis zei:
@kenny ik geef p&b skiller voor , wanneer bn jij online?
als je bnt wisper *warfase0 (<- nul)

maandag avond

srry dat ik nu pas antwoord, kwas weg met vriendin

euhmz merci ik zal morgen ier nog is posten/whispere...
als ge wilt geefk een 3/3pois facet bij cast @ death[/QUOTE]



als je nog een light 3/-3 bij doen is goe :) ik zen online tot 21.00 *warfase0 of *warfase3 of *warfase :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan