de laatste nieuwe drivers van nvidea geven problemen met ut, kheb dezelfde graka als in uw laptop. ge moet een bestandje vervangen in uw \system map en dan op opengl spelen.
Er zijn nog al z'n posts geweest dus moet je ff zoeken naar de juiste link voor dat bestand want ik heb hem niet opgeslagen.