Archief - schermresolutie verandert steeds

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Carrotman

Legacy Member
normale resolutie als je voor de eerste keer ET opstart staat hij op: 800*600...
Da vinnek dus lelijk en zet ik het op 1024*768.. werkt dan ook, maar als ik dan quit, staat het terug op 800*600 en ik heb wel degelijk op APPLY (of OK) geduwd...
moet ik mss ergens in mijn config ofzo gaan doen?

pyRomAni@c

Legacy Member
gewoon in alle configs seta r_mode "6" zetten (ook in autoexec) en vergeet ook niet je etpro configs etc.

_BulL

Legacy Member
bij mij werkt dat nog steeds niet. tstaat altijd al in alle configs, maar kmoet elke keer vid_restarten als ik in een server kom, want kspeel met r_mode 8 en elke keer als ik weer nieuw in een server kom staatie weer op r_mode 4.

rafiki

Legacy Member
_BulL zei:
bij mij werkt dat nog steeds niet. tstaat altijd al in alle configs, maar kmoet elke keer vid_restarten als ik in een server kom, want kspeel met r_mode 8 en elke keer als ik weer nieuw in een server kom staatie weer op r_mode 4.

Maak je config eens read-only, misschien dat da helpt!

kRa

Legacy Member
Of delete profile.pid die in dezelfde map staat als je config...

deej

Legacy Member
eenvoudigste oplossing (ipv read-only stuff en pid te deleten):

1) maak met notepad een bestand autoexec.cfg (dus niet .txt) aan in (je installatiedirectory)\etmain
2) zet daarin:
seta r_ignoreGLErrors 1
seta r_mode 6

noot: r_mode 6 is 1024 x 768, 8 is 1280 x 1024 en 5 is 800x600.

je resolutie herzet als wolf meent dat ie "onjuist" is afgesloten - door ignoreGLerrors erin te zetten negeert ie dat en neemt ie gewoon de r_mode die jij wil.

en euh nooit prutsen met etconfig.cfg, ET herschrijft die telkens weer.

Berjan

Legacy Member
Nog eenvoudiger :

Download Et.bat

Zet hem in je C:\Program Files\Wolfenstein - Enemy Territory

Voila nu zal het normaal gezien niet meer reseten als ge /quit

_BulL

Legacy Member
deej zei:
eenvoudigste oplossing (ipv read-only stuff en pid te deleten):

1) maak met notepad een bestand autoexec.cfg (dus niet .txt) aan in (je installatiedirectory)\etmain
2) zet daarin:
seta r_ignoreGLErrors 1
seta r_mode 6

noot: r_mode 6 is 1024 x 768, 8 is 1280 x 1024 en 5 is 800x600.

je resolutie herzet als wolf meent dat ie "onjuist" is afgesloten - door ignoreGLerrors erin te zetten negeert ie dat en neemt ie gewoon de r_mode die jij wil.

en euh nooit prutsen met etconfig.cfg, ET herschrijft die telkens weer.
thx deej, twerkt eindelijk :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan