Archief - SC2 manager + 9lives Friends List

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Orph4nus

Legacy Member
Zoals de vele voetbal managers die je al jaren op het internet kan vinden is er nu ook een echte "Starcraft 2 Manager". Hierbij beheer je zelf een team van SC2 spelers. Je bepaald hoe ze trainen en op wat ze zich focussen. Je kan interwedstrijden doen. Je kan ook andere teams uitdagen voor een 1v1 of een teamwar. En er zijn ook constant toernooien.

Starcraft 2 manager is dus het spel om je dode uurtjes met te vullen. Zoals ik zei is er genoeg te doen. En het gaat zelfs zo ver dat je trainingspartners kunt aanduiden, sponsors moet zoeken en de loon verdeling van je spelers bepaald. Van zodra een wedstrijd start kies je zelf wat voor tactic ze gebruiken. Die tactics kan je volledig customizen tot op de seconde.

Je kan het spel GRATIS spelen door hier te registreren.

Nu is het leuk als je met 9lives vrienden kan samenwerken en spelen. Daarom verzoek ik ook iedereen om op het 9lives.sc IRC channel te komen en daar kan je samen spelen en praten over het spel. Nog een tip: voorlopig zijn 's avonds de servers nogal overbelast door de populariteit en dus is het best om 'smorgens tem de vooravond te spelen.

Omdat niet iedereen IRC gebruikt vind je hieronder de 9lives vriendenlijst, Reageer gewoon op dit bericht op de volgende manier:
Nickname: .................................Team Name.​

9lives Nick.................................Team URL
Orph4nus.................................Bescene
Butcherken..............................FORGE
Data........................................Seb
Dust14........................................The OC
MiXana........................................Xipe

Anoniem17

Legacy Member
Misschien is het ook leuk om de link naar het spel te vermelden? :p

ScoeneZ

Legacy Member
sc2manager.org
ik probeer het nu ff, maar het werkt wat traagjes en valt plat...

edit: echt vaak "502 bad gateway" op die site

edit2: valt niet te spelen met al die errors...

t0tec

Legacy Member
Mixana................Xipe

heb wel ne e-mail gekregen voor te confirmen maar krijg steeds 502 gateway -_-.

Euh, ik krijg paar spelers toegewezen voor in mijn team maar ik kan ze nie aannemen :p

Dit krijg ik: Wrong number of players selected.

Orph4nus

Legacy Member
TrsH, & Mixana vergeet geen URL te plaatsen op je team name. Anders kan niemand jullie vinden.

Orph4nus

Legacy Member
Mixana zei:
Mixana................Xipe
heb wel ne e-mail gekregen voor te confirmen maar krijg steeds 502 gateway -_-..

Ja momenteel zijn de servers nog iets te zwak. Ze zullen daar in de toekomst wel iets aan doen denk ik. Dus gewoon blijven proberen ;D​

Mixana zei:
Mixana................Xipe
Dit krijg ik: Wrong number of players selected.

Als je juist start krijg je een lijst van 15 spelers. Daar mag je er 4 uitkiezen. De belangrijkste stats zijn ELO, Leeftijd, Micro, Macro, RacevZ, RacevP, RacevT​

t0tec

Legacy Member
Ok nvm, moest opnieuw registreren omdat de server crashde.

MiXana...................Xipe

TrsH

Legacy Member
TailWatch scouts. He sees 187 workers and 0 army.

AFoolish scouts. He sees 43 workers and 13 army.

OK dus Afoolish is dom lol, was een practice game tussen mijn members lol



Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk

[BAT] Hydra

Legacy Member
Ja lol idd.

Heeft dien Afoolish mss 10 op zijn macro stat ofzo? :p

Leuk spel trouwens :):). Servers zijn waarschijnlijk niet geschikt voor een populariteitsexplosie van het spelleke. Geef het enkele dagen of een week en die timeout errors zullen wel weg zijn.

TrsH

Legacy Member
[BAT] Hydra;15343796 zei:
Ja lol idd.

Heeft dien Afoolish mss 10 op zijn macro stat ofzo? :p

Leuk spel trouwens :):). Servers zijn waarschijnlijk niet geschikt voor een populariteitsexplosie van het spelleke. Geef het enkele dagen of een week en die timeout errors zullen wel weg zijn.


1.1 :D

idd wel jammer dat het nu wat in chaos verloopt, hopelijk wordt het snel opgelost.

Dust14

Legacy Member
[BAT] Hydra;15343796 zei:
Ja lol idd.

Heeft dien Afoolish mss 10 op zijn macro stat ofzo? :p

Leuk spel trouwens :):). Servers zijn waarschijnlijk niet geschikt voor een populariteitsexplosie van het spelleke. Geef het enkele dagen of een week en die timeout errors zullen wel weg zijn.
tja, de eerste dagen was het nog wa erger. ze zijn/waren op zoek naar sponsors om die servers te bekostigen, dus het zal daar op wachten zijn

TrsH

Legacy Member
TailWatch, Status: Sleeping on the keyboard.

bleh luie spelers :D
7 workers en 0 eenheden :D

[BAT] Hydra

Legacy Member
Kheb echt ne progamer in spé in mijn team :D Ff vlotjes winnen tegen hogere ELO spelers :D

HopeTown calls gg!
c0pp3r14zt gains 24 ELO points. New ELO: 2020
HopeTown loses 12 ELO points. New ELO: 2060
Slagroom gains 15 XP

DaTa

Legacy Member
M'n average ELO is enorm laag atm, misschien m'n spelers eerst wat trainen :).

t0tec

Legacy Member
Hoe trainde? Ik heb wel een talentje van 13 jaar. Zou die dan meer groeimarge hebben? wel al mijn games al verloren in de tournaments... vind het tactisch iets te moeilijk :p.

TrsH

Legacy Member
Mixana zei:
Hoe trainde? Ik heb wel een talentje van 13 jaar. Zou die dan meer groeimarge hebben? wel al mijn games al verloren in de tournaments... vind het tactisch iets te moeilijk :p.


dek het wel want als je vb iemand hebt van zeg maar 39j, dan gaat deze weinig tot niets meer improven.

je stats doe je omhoog door 2 partners met elkaar te linken als practice partner.

vb je hebt een T en een Z

de terran zijn matchup vZ is slecht en de zerg zijn matchup vt is slecht dan is het logisch dat je deze 2 gaat linken met elkaar om te trainen.


bij playerlistkun je ook hun main focus veranderen waar ze zich het meest moeten op concentreren als ze trainen.

iedere 6 uur is denkek 1 dag dus je stats gaan 4x per dag omhoog gaan als spelers met elkaar gelinkt zijn.
interne matchen doen je stats voorlopig NIET omhoog en zijn enkel bedoeld om tactics te tsten teen elkaar.


staat allemaal in hun faq ;)

DaTa

Legacy Member
Ik heb nu alle focus bij m'n spelers op dedication gezet, eenmaal hun dedication wat hoger is zullen hun andere stats normaal sneller trainen :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan