gisteren meegedaan aan de playhem cup voor zilver en brons (ben altijd gold geweest, maar wegens inactiviteit laatste paar weken en dus slecht spelen nu zilver). In 2de ronde uitgekomen tegen de uiteindelijke winnaar van het toernooi, maar het was duidelijk dat het een smurf was van 1 of andere master speler ofzo, hij outplayde mij zwaar en heeft het toernooi gewonnen zonder één enkele loss. Ok, hij kreeg daar 3$ voor, maar als ge daar u voldoening uithaalt, waar is de fun van de game dan nog?