tarzanneke
Legacy Member
Hallo,
Sinds een tijdje ben ik in F1 2010 bezig aan een volledig seizoen met full distance voor elke grand prix. Maar dat duurt natuurlijk een tijdje om dat af te werken.
En soms wil ik even iets ander tussendoor doen, een gp'tje naar keuze ofzo.
Maar dat blijkt een probleem te zijn.
Wanneer je een nieuwe grand prix begint, verlies je al je data van een vorige gp of seizoen waar je reeds mee bezig was.
Ik dacht dat effen op te lossen door bij live een andere account aan te maken, maar ook daar blijkt een probleem te zijn. Bij een nieuwe account vraagt hij de key code van het spel en ik heb natuurlijk maar één spel, waarvan ik de key al gebruikt heb voor mijn eerste account.
Kan iemand mij hier even verder helpen?
Alvast bedankt.
Sinds een tijdje ben ik in F1 2010 bezig aan een volledig seizoen met full distance voor elke grand prix. Maar dat duurt natuurlijk een tijdje om dat af te werken.
En soms wil ik even iets ander tussendoor doen, een gp'tje naar keuze ofzo.
Maar dat blijkt een probleem te zijn.
Wanneer je een nieuwe grand prix begint, verlies je al je data van een vorige gp of seizoen waar je reeds mee bezig was.
Ik dacht dat effen op te lossen door bij live een andere account aan te maken, maar ook daar blijkt een probleem te zijn. Bij een nieuwe account vraagt hij de key code van het spel en ik heb natuurlijk maar één spel, waarvan ik de key al gebruikt heb voor mijn eerste account.
Kan iemand mij hier even verder helpen?
Alvast bedankt.