crazyjoker
Legacy Member
Ik had dus een paar jaar geleden de amerikaanse versie van pokemon leafgreen gekocht op ebay. Deze werkte perfect, alleen als ik de game safe en ik zet hem uit , en daarna wil ik weer spelen begint het spel gewoon direct opnieuw. Ik dacht dat ik gewoon afgezet was met een kapot spel, maar nu heb ik firered gekocht, ook amerikaanse versie en heb ik juist hetzelfde als met leafgreen. Ik heb de persoon gecontacteerd en die zei dat hij het nog nooit gehad heeft.
Nu mijn vraag is: Scheelt er iets aan mijn gameboy advance SP waar ik deze games op speel of ligt het nu aan de games zelf? Af en toe saven ze wel.
Ik kan andere pokemongames op mijn SP spelen zonder dat ik opnieuw moet beginnen.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Nu mijn vraag is: Scheelt er iets aan mijn gameboy advance SP waar ik deze games op speel of ligt het nu aan de games zelf? Af en toe saven ze wel.
Ik kan andere pokemongames op mijn SP spelen zonder dat ik opnieuw moet beginnen.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.