Archief - Samenaankoop Madcatz Mini controller

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dj unc

Legacy Member
Hello,

Zou er interesse zijn om deze controller te kopen: Mini controller
Blijkbaar is deze controller enkel maar in Amerika te verkrijgen (amazon 34.99$)
maar de verzendkosten zijn evenveel als de controller zelf (+/- 28€)
Daarom zoek ik mensen die ook zo'n controller willen kopen, zodat we de verzendkosten kunnen delen.
Waarom deze controller? SSX is het enigste spel dat mijn vriendin ook graag speelt, maar ze speelt liever met een ps3 controller, omdat de x360 controller te groot is, maar ik speel liever op de x360.
Dus als er mensen zijn, die graag ook een kleinere controller willen hebben voor de vrouw of de kids, laat maar horen!!

grtz

TearsfLuna

Legacy Member
Ik zou dit proberen te posten in het buy & sell 'gezocht' subforum;
Je kan ook gewoon zoeken naar mensen die iets zouden willen kopen van de amerikaanse amazon? hoeft niet per se een controller te zijn he :)

fixer187

Legacy Member
Verkopen ze deze niet in Dreamland of Mediamarkt, ik dacht deze gezien te hebben.

dj unc

Legacy Member
In dreamland alleszins niet, de laatste tijd veel langsgeweest om mijn spaarkaartjes in te ruilen:) MM nog niet geweest.

@tearsfluna: da's een goede tip, dank u wel. kga idd wel makkelijker mensen vinden om gewoon iets te kopen op amazon.com

Heb intussen de controller ook gevonden op Renchi.com
wordt gratis verstuurd, komt op 29€ dan. al besteld intussen.
als hij toegekomen is, ga ik hier mijn bevindingen eens neerpennen

grtz

Amaryliss

Legacy Member
Oeh, een kleinere controller wil ik écht wel :) Na een uurtje gamen heb ik al kramp in mijn handen. Eens kijken waar ik die op de kop kan tikken :) (en ja, ik ben een vrouw :p)

X-travaganza

Legacy Member
laat maar iets weten als je hem hebt en wat je ervan vindt...de kleinen begint ook interesse te tonen om te gamen op de Xbox360 maar z'n handen zijn iets te klein om deftig te kunnen gamen :D

als alles in orde is bestel ik hem daar ook wel

Amaryliss

Legacy Member
Ik wacht ook even een review af om 'm te kopen. Ben wel heel erg geïnteresseerd!

dj unc

Legacy Member
De review zal nog even op zich laten wachten,
eergisteren een mailke gehad van renchi.com dat de witte versie niet meer leverbaar is, en of ze me de zwarte versie mogen opsturen?
zal nog een weekje wachten worden voor de vriendin om SSX te kunnen spelen.

X-travaganza

Legacy Member
dj unc zei:
De review zal nog even op zich laten wachten,
eergisteren een mailke gehad van renchi.com dat de witte versie niet meer leverbaar is, en of ze me de zwarte versie mogen opsturen?
zal nog een weekje wachten worden voor de vriendin om SSX te kunnen spelen.
damnit :D heb eens zitten rondkijken en blijkbaar is de "Power A Mini Pro (Ex) ...hmm dillema;afwachten of toch maar al bestellen ;)

dj unc

Legacy Member
Zo, de controller is eindelijk geleverd.
Wel kleine domper op de feestvreugde, kmoest nog 23€ douanekosten betalen aan de facteur :( dus de prijs vanop renchi.com is eigenlijk dezelfde als op amazon.com

de controller zelf is de max!! Persoonlijk speel ik er ook graag mee, ondanks de "kleinheid". Er zit veel meer weerstand op de triggers, waardoor je veel beter kan doseren. De thumbsticks reageren ook deftig, zeker in een game als SSX waar kleine correcties belangrijk zijn. Wel een minpuntje aan de thumbsticks is dat deze "naakt" zijn. Op de offi controlller zit er een beschermend kapje rond het mechanisme, niet bij deze controller, dus er kan op termijn wel wat stof in belanden. (kga morgen pics posten).
Kheb er nog niet zo veel mee gespeeld omwille van tijdsgebrek, maar deze controller zou wel eens numero uno kunnen worden, stevig gebouwd, responsieve knoppen en antislip rubbers aan de handpalm.

Amaryliss

Legacy Member
Als de foto's me aanstaan, ga ik 'm waarschijnlijk toch ook bestellen :).
Alleen eens kijken of die douanekost te vermijden is.

X-travaganza

Legacy Member
dj unc zei:
Zo, de controller is eindelijk geleverd.
Wel kleine domper op de feestvreugde, kmoest nog 23€ douanekosten betalen aan de facteur :( dus de prijs vanop renchi.com is eigenlijk dezelfde als op amazon.com
same here :tongue:

Wel een minpuntje aan de thumbsticks is dat deze "naakt" zijn. Op de offi controlller zit er een beschermend kapje rond het mechanisme, niet bij deze controller, dus er kan op termijn wel wat stof in belanden.
yep,vind ik ook ergens wel een (heel klein) minpuntje maar de precisie van de thumbsticks maken dan terug veel goed


Conclusie:
De controller is bij ons aangekocht voor ons ventje (te kleine "pollekes" voor deftig te kunnen spelen met de normale controllers) maar als ik game bemerk ik wel dat ik nu ook steeds "de mini" neem ;) ;ligt zeer goed in de hand en is zeer precies qua besturing...dus zeer content :niceone: (normaal gezien ben ik een beetje wantrouwig over "third party" hardware)

Amaryliss

Legacy Member
Wil deze eigenlijk ook wel graag. Is er een manier om die douanekosten te ontlopen? Of eventueel een andere plaats waar je ze kan kopen?
Google levert niet veel op... :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan