Archief - Rumor: Half life 3!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mrsandvice

Legacy Member
Berg de kinderen op, bescherm de vrouwen en zet je schrap, want het is tijd voor een gerucht van ongekend niveau. @Ekanaut, werkachtig bij de ontwikkelaar van Monday Night Combat, heeft namelijk op een game-evenement voor ontwikkelaars een heel bijzonder t-shirt gespot, die gedragen werd door een officiële medewerker van Valve.
461776707.jpg

Wat dit precies te betekenen heeft, weten we natuurlijk niet, maar de kans op een onthulling van Half-Life 3, in plaats van Episode Three, lijkt nu iets gestegen te zijn. In het verleden heeft Valve aangegeven dat ze niet langer wilt werken met episodische content, dus Half-Life 3 is niet bepaald onwaarschijnlijk te noemen.

Wellicht dat we tijdens de Video Game Awards van 2011, die op 10 december plaats zullen vinden, een grote onthulling zien van Valve. Voorlopig moeten we het zoutgehalte hoog houden en kunnen we alleen maar hopen.

Source: http://www.gamersnet.nl

Ion1c

Legacy Member
jeuj ! laats ons hopen want tussen de onthulling en het moment dat we het kunnen spelen zal wel nog een tijdje zitten :(

Dobbelsteen

Legacy Member
Wacht, dus iemand laat een t-shirt drukken met een grote 3 op en alle nerds komen klaar? Dat moet ik onthouden.

u4ea

Legacy Member
Gewoon om beetje aandacht te trekken, anders hadden ze die 3 ni zo groot geprint.:p
half-life-3-logo.gif

Zo zal het er waarschijnlijk echt uitzien.

Mrsandvice

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Wacht, dus iemand laat een t-shirt drukken met een grote 3 op en alle nerds komen klaar? Dat moet ik onthouden.

er zijn veel mense kwaad op Gabe newell omdat hij eerst een nieuwe portals maakt een nieuwe Counter strike vanplaats een nieuwe half life omdat Ep2 een open einde had en veele wille weeten hoe het verhaal eindigt

falc.be

Legacy Member
wat is hier zo onozel aan ?? Half life 2 is ondertussen 6 jaar oud en is ook op dezelfde wijze bekend geworden. eerste dat ik gezien heb was een crowbar die samen met zijn schaduw een 2 vormde

Tr1ploid

Legacy Member
Er is al meer tijd verstreken tussen de release van HL2 en nu dan tussen HL1 en HL2. Dringend tijd om in actie te schieten alleszins! :D

u4ea

Legacy Member
Da ze hunnen tijd maar nemen. Heb liever zo'n grote heisa lijk bij de release van HL². Me hunne nieuwe source engine en alle mods da derop volgen. Physics puzzels enzo waren ook een goeie vernieuwing. Heeft een heel groot effect gehad op de game industrie denk ik.

Me episode 2 was er dan de vernieuwde source engine en Portal en TF2 da ook al een groot deel van de game industrie innemen al.

Heb liever da ze het rustig aan doen en wa ideeën sprokkelen om hl³ zo uitgebreid en vernieuwend mogelijk te maken. (zonder aan de core gameplay te veel te veranderen natuurlijk). Als ze der op dit moment met al hun mensen aan werken gaat er (te?) weinig vernieuwing zijn tov de vorige Half-Lifes

CurrY

Legacy Member
Het is nu ni dat er nog geen rumors waren voor die T-shirt hé :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan