Mrsandvice
Legacy Member
Berg de kinderen op, bescherm de vrouwen en zet je schrap, want het is tijd voor een gerucht van ongekend niveau. @Ekanaut, werkachtig bij de ontwikkelaar van Monday Night Combat, heeft namelijk op een game-evenement voor ontwikkelaars een heel bijzonder t-shirt gespot, die gedragen werd door een officiële medewerker van Valve.
Wat dit precies te betekenen heeft, weten we natuurlijk niet, maar de kans op een onthulling van Half-Life 3, in plaats van Episode Three, lijkt nu iets gestegen te zijn. In het verleden heeft Valve aangegeven dat ze niet langer wilt werken met episodische content, dus Half-Life 3 is niet bepaald onwaarschijnlijk te noemen.
Wellicht dat we tijdens de Video Game Awards van 2011, die op 10 december plaats zullen vinden, een grote onthulling zien van Valve. Voorlopig moeten we het zoutgehalte hoog houden en kunnen we alleen maar hopen.
Source: http://www.gamersnet.nl
Wat dit precies te betekenen heeft, weten we natuurlijk niet, maar de kans op een onthulling van Half-Life 3, in plaats van Episode Three, lijkt nu iets gestegen te zijn. In het verleden heeft Valve aangegeven dat ze niet langer wilt werken met episodische content, dus Half-Life 3 is niet bepaald onwaarschijnlijk te noemen.
Wellicht dat we tijdens de Video Game Awards van 2011, die op 10 december plaats zullen vinden, een grote onthulling zien van Valve. Voorlopig moeten we het zoutgehalte hoog houden en kunnen we alleen maar hopen.
Source: http://www.gamersnet.nl


