Boris Barowski
Legacy Member
hallo iedereen
is de eerste keer op dit forum,
dus vergeef mij als ik niet precies de regels volg,
of iets absoluut nutteloos vraag.
ik heb dus Rise of nations (en Thrones & patriots)
ik kan mij een beetje weren tegen de pc,
maar goeie AI of niet, tis toch nog geen human.
ik ga binnekort naar fom,
en daar zal (denk ik toch) wel wat rise of nations gespeeld worden.
en omdat ik ni wil afgaan als ge gieter, graag een beetje tips.
(ik ben geen totale noob, maar zo speciale taktieken,
diplomacy tricks etc zouden welkom zijn)
wat wordt aanvaard en wat niet (zoals ineens alliance breken ofzo)
aangezien ge op lan zit, is het gevaarlijk iemand tegen u in het harnas te jagen
welk gebouw wat doet enzo weet ik al,
maar moest je me kunnen inlichten over rush tactics, economische tips en over hoe een impasse te breken
(alletwee even sterk, missile shield etc, ijzersterke defence allebij etc),
graag meer info
Dank bij voorbaat
Boris
PS: als er nog mensen naar fom gaan, let me know
is de eerste keer op dit forum,
dus vergeef mij als ik niet precies de regels volg,
of iets absoluut nutteloos vraag.

ik heb dus Rise of nations (en Thrones & patriots)
ik kan mij een beetje weren tegen de pc,
maar goeie AI of niet, tis toch nog geen human.
ik ga binnekort naar fom,
en daar zal (denk ik toch) wel wat rise of nations gespeeld worden.
en omdat ik ni wil afgaan als ge gieter, graag een beetje tips.
(ik ben geen totale noob, maar zo speciale taktieken,
diplomacy tricks etc zouden welkom zijn)
wat wordt aanvaard en wat niet (zoals ineens alliance breken ofzo)
aangezien ge op lan zit, is het gevaarlijk iemand tegen u in het harnas te jagen

welk gebouw wat doet enzo weet ik al,
maar moest je me kunnen inlichten over rush tactics, economische tips en over hoe een impasse te breken
(alletwee even sterk, missile shield etc, ijzersterke defence allebij etc),
graag meer info
Dank bij voorbaat
Boris
PS: als er nog mensen naar fom gaan, let me know
