Archief - Rome: total war

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chizm

Legacy Member
Ist nog de moeite om medieval:total war te kopen nu rometotalwar (bijna) uitkomt? Kwacht al een dik jaar op rome total war, maja hij wordt alsmaar uitgesteld. :doh:

Wa mijn systeem betreft: P4 3Ghz, 512mbddrram, ati rad9800pro, 200gb hd.
Kverwacht dat het wel soepel zal draaien ma ge weet nooit. wa denke jullie ervan?

sniperhead

Legacy Member
tuurlijk kunde dat goed draaien
en ik d8 dat rtw nog niet was uitgesteld en der komt zelfs demo :niceone:
dus klinkt goed imo

sniperhead

Legacy Member
en mtw pff kun je altijd kopen
maar ik zou het pas kopen als rtw uitkomt
imo

Anubis2000

Legacy Member
Ik zou het nog kopen. Het kost nu toch bijna niets meer en aangezien RTW nog wel een paar maand zal duren eer het uitkomt kan je ondertussen MTW spelen.
Graphics zijn natuurlijk niet meer van deze tijd. Spijtig dat het niet omgekeerd was, de RTW engine gebruikt voor MTW. De pracht en praal van ridders zou veel beter uitkomen dan bij de romeinen.
Hopen op een medieval mod voor RTW ...
.

anarking_II

Legacy Member
Bwa, mtw is zeker wel nog de moeite, ze en de graphics zijn nie echt super ma ze doen hun werk, kvind et toch nog altijd cool om castles te siegen en al :)

Yannos

Legacy Member
Chizm zei:
Wa mijn systeem betreft: P4 3Ghz, 512mbddrram, ati rad9800pro, 200gb hd.
Kverwacht dat het wel soepel zal draaien ma ge weet nooit. wa denke jullie ervan?

No shit Sherlock, wa denkte nu? Da een spel van pakweg 3 jaar geleden op zo'n systeem ni ga draaien? Das hetzelfde als vragen ofdat 90 € wel genoeg is voor ne cola?

Koeke

Legacy Member
Weet iemand of het mogelijk is om de senaat af te zetten eens ge emperor zijt? Zoals in gladiator--> senaat ontbinden
zou bangelijk zijn

Munch Crimson

Legacy Member
Chizm zei:
Ist nog de moeite om medieval:total war te kopen nu rometotalwar (bijna) uitkomt? Kwacht al een dik jaar op rome total war, maja hij wordt alsmaar uitgesteld. :doh:

Wa mijn systeem betreft: P4 3Ghz, 512mbddrram, ati rad9800pro, 200gb hd.
Kverwacht dat het wel soepel zal draaien ma ge weet nooit. wa denke jullie ervan?
kopp dan well de versie waar de vikingexpansie bijzit,ge zult het u nie beklagen :),ik speelde het overigens op mijne vorige pc en dat was een amd 1800, 512 mb ram en enkel een geforge fx 5600 kaart en ik kon het spelen in full detail
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan