ziet er idd wel sjiek uit, maar denk wel ni dat het ZO goed zal zijn..
kheb zelf rct2 gespeeld; sjiek maar nogal saai na een tijd
kheb theme park world gespeeld, inride is sjiek maar het spel suckte nogal (konde ma slecht je dingen plaatsen)
kheb ook ultimate coaster gespeeld (spel met verschillende types coasters, en ge moet gewoon je track maken, en ge kunt er inzitten)
wel sjiek, ma ook wel saai na een tijdje dusja..