birdhouse85
Legacy Member
als ik een LAN game speel van rise of nations,
blijft pc 1 (amd 2600+ 512mb ddr 400mhz, gforce 3) altijd wachten op pc2 (amd 1800+, 512mb ddr 266mhz, ati radeon 9200SE 128Mb ddr)
dus als we spelen in het begin gaat het goed, maar na 5 min (als we al meer units hebben) blijft pc 1 altijd haperen en komt er om 2 sec een scherm op van "wachten op pc2"
terwijl pc2 ook iets van lag ondervind, maar geen popscherm, en bij pc 1 staat er als je speelt een "slak" naast de andere speler op je scherm (rechts beneden)
netwerk is 10mb/s utp met een hub er tussen.
dit is zeer irritant, want beide pc's draaien rise of nations perfect (hoe groot de map ook en hoeveel spelers ook)
wat zou het probleem zijn?
dank bij voorbaat
glenn
blijft pc 1 (amd 2600+ 512mb ddr 400mhz, gforce 3) altijd wachten op pc2 (amd 1800+, 512mb ddr 266mhz, ati radeon 9200SE 128Mb ddr)
dus als we spelen in het begin gaat het goed, maar na 5 min (als we al meer units hebben) blijft pc 1 altijd haperen en komt er om 2 sec een scherm op van "wachten op pc2"
terwijl pc2 ook iets van lag ondervind, maar geen popscherm, en bij pc 1 staat er als je speelt een "slak" naast de andere speler op je scherm (rechts beneden)
netwerk is 10mb/s utp met een hub er tussen.
dit is zeer irritant, want beide pc's draaien rise of nations perfect (hoe groot de map ook en hoeveel spelers ook)
wat zou het probleem zijn?
dank bij voorbaat
glenn