Archief - Resident evil outbreak al in de winkels :|

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tracker

Legacy Member
kging voor school dus na de stad en kwas al redelijk een tijdje niet meer in de bart smith en media markt geweest omdak toch geen games nodig had op da moment, en ik kom binnen en kzie daar nen nieuwere doos staan, khad iets van wtf..... is da? :eek: en mja twas resident evil outbreak. Dus na ff na buiten gelopen te zijn en mijne kameraad mee binnen gesleurd de hebben trok die al dezelfde kop als mij en ook al zo geschockeerd, MAAR. hij is ni online :( (klote ********** >.<)dus diegene die het al heeft of mss gaat kopen, post u comments plz hier ;)

Texans

Legacy Member
Ik was van plan om die te kopen.
Heb die toch maar eerst even gehuurd omdat die toch al niet online was.
Slecht spel, mist de sfeer, superlange laadtijden.
Obscure vind ik beter.

bhytre

Legacy Member
Gamecube owners get the good ones en binnenkort resident evil 4 :D :D :D
Moehaha sorry had even zin om het te komen inwrijven :p
Anyhoo heb zelf een ps2 maar ik ga deze misschien kopen als ze in prijs gedaald zijn :woohoo:

Me Boss You Not

Legacy Member
@ Texans
Slecht?? Geen sfeer?? Overal kreeg het spel hoge review punten! En de trailers zagen er ook super uit! Dat het nie online is vind ik nie erg, kan toch nie online met mijne PS2 (hoeft ook niet, er zijn geen goeie online spellen op de PS2).
Hadden ze een co-op mode erin gestoken zoals Obscure zou het beter geweest
zijn!

Anyway, ik wil het spel nog steeds kopen en mij niet laten ontmoedigen door één
ontevreden gamer. Zeg mij toch wat jullie van het spel denken! Is het de moeite waard!?

PS: @bhytre LOSER!!! :tongue:

bhytre

Legacy Member
ps: @me boss you not; zeg dat terug als ik resident evil 4 aant spelen ben :D :D :D
en outbreak :p

[NeO]-mtr

Legacy Member
Ben ook wel geinterreseerd in deze game als resident evil fan.
Dat het niet online is is niet zo erg, leek me best cool maar kzou het toch nooit online kunnen/willen spelen. :/

waffel

Legacy Member
Me Boss You Not zei:
@ Texans
Slecht?? Geen sfeer?? Overal kreeg het spel hoge review punten! En de trailers zagen er ook super uit! Dat het nie online is vind ik nie erg, kan toch nie online met mijne PS2 (hoeft ook niet, er zijn geen goeie online spellen op de PS2).
Hadden ze een co-op mode erin gestoken zoals Obscure zou het beter geweest
zijn!

Anyway, ik wil het spel nog steeds kopen en mij niet laten ontmoedigen door één
ontevreden gamer. Zeg mij toch wat jullie van het spel denken! Is het de moeite waard!?

PS: @bhytre LOSER!!! :tongue:

geen goeie online spel? manmanman nog noit burnout III online gezien :applause:

J!nX

Legacy Member
waffelaar zei:
geen goeie online spel? manmanman nog noit burnout III online gezien :applause:
zijn zeker goei spellen voor online, ma de online service trekt op nie veel, online met ps2 is dan wel gratis (hun grootste argument tov xbox live), ma da zou er nog aan moeten ontbreken.

guy666

Legacy Member
J!nX zei:
zijn zeker goei spellen voor online, ma de online service trekt op nie veel, online met ps2 is dan wel gratis (hun grootste argument tov xbox live), ma da zou er nog aan moeten ontbreken.

Sommige mensen hoeven geen service.

Beramode

Legacy Member
het is bedoeld als een online-game... das zelfde as UT2004 kopen en alleen single doen :wtf: ge moe een beeke zot zijn imo..:unsure:

vreemd da ze da game toch nog hebbe uitgebracht hiere..achja geld eh

capt_snow

Legacy Member
J!nX zei:
zijn zeker goei spellen voor online, ma de online service trekt op nie veel, online met ps2 is dan wel gratis (hun grootste argument tov xbox live), ma da zou er nog aan moeten ontbreken.
live > ps2 online imo (voor live betalen kan me niet schelen want de laatste dagen beleef ik vette fun op live).

soulrippeR

Legacy Member
hoe zit de single dan precies in elkaar? zoals een andere RE of de 'online mode' met bots ofzo

waffel

Legacy Member
capt_snow zei:
live > ps2 online imo (voor live betalen kan me niet schelen want de laatste dagen beleef ik vette fun op live).


ik koop mijn ps2 wel ni vo op i-net te gaan zu ik heb daar pc voor :p(cs wcIII diabloII , ...)

capt_snow

Legacy Member
waffelaar zei:
ik koop mijn ps2 wel ni vo op i-net te gaan zu ik heb daar pc voor :p(cs wcIII diabloII , ...)
kheb daar mijn pc ook voor maar ik vind online met console nog iets anders dan de gewone multiplayer pc games (meestal shooters ,een genre die ik nie graag doe).
op console zijn de racegames veel beter online en bijna iedereen gebruikt een headset wat op pc bijna alleen is wanneer je in een clan zit ,dus door de headset die imo meer ondersteunt wordt op xbox leer je mensen kennen bv vanuit hong kong maar op een meer persoonlijke manier ,je praat ermee en op pc typ je meestal (mss met een paar uitzonderingen van games maar voor zover ik weet is een headset op pc meestal voor clans).

Fratley

Legacy Member
Die outbreak heeft gewoon geen fluit verhaal.
En uit een trailer kan je zeker geen goede conclusies trekken.
En ja overal hoge reviews? fout kijk maar op gamefaqs en lees de offline reviews maar eens dan zul je zien hoe hard dit spel zuigt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan