Archief - Resident Evil: Operation Raccoon City

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MarsH

Legacy Member
orct7j90.jpg


Zoals jullie weten is vandaag de release van Resident Evil : ORC ! Heb hem reeds enkele uren kunnen spelen en ik ben er wel volledig voor te vinden :D

Akkoord, de gameplay is geen RE stijl en er zijn wat tekortkomingen maar het blijft plain fun :niceone:

Geluid van die assault rifle is zo vet :drool:
Voor degene die de filmpjes uit RE2 herinneren waarbij ze in sewers fighten met Birkin, ewel tis exact die sound, epic (btw zeker RE2 op PSN (als je ook PS3 hebt) nog eens spelen, blijft geweldig)
Zombies verrot schieten is gewoon plain fun :evil:

Voor mij zijn de tekortkomingen wat de mobiliteit, je kan bv niet over een doos glijden zoals dat kan in Uncharted enzo waardoor je echt de hele toer moet doen om aan de overkant te geraken :confused:

Ook wanneer je bv tegen bosses moet vechten in kleine ruimte wordt het moeilijk. Ze hebben namelijk een knockback, maar het duurt langer om recht te komen dan datem nog es slaat, waardoor je in eindeloze loop zit en sterft (lees 1e level dus wist nog de controls niet goed, eenmaal je ze wat leert kennen kun je sprinten -> A om weg te jumpen, moet heel vlug zijn ma soit het lukt wel, al blijft het moeilijk door beperkte ruimte)

Ahja en team is gewoon DOM :help: maar je ziet dat deze game gemaakt is om online te spelen met 4 dus maakt niet zoveel uit. Nog niet online getest, hopelijk geen lag, maar zie er alvast naar uit :applause:

Tis een vrij kort spel naar mijn mening (6 levels? zit ng niet aan einde maar er zijn wel ma 6 achievements, 1 per level).

Voor de mensen die het zien zitten om gamertags te delen om samen eens zombies KAPOT te schieten , laat maar hier achter, dan kunnen we er met z'n allen es voor gaan :D

CurrY

Legacy Member
Ik heb em op amazon gekocht dus het ga nog een paar dagen duren voor dak het aankrijg waarschijnlijk.

CurrY

Legacy Member
Net de eerste 3 missies gespeeld en ik moet zeggen dat ik het toch best nog plezant vind hoor :p

MarsH

Legacy Member
CurrY zin om vanavond, of in de loop v volgende week wat campaign co-op te doen? Je zult ondertussen ook wel al aan Veteran of Prof zitten zeker? :)
Mijn gamertag is: Neiok

Recipe4hate

Legacy Member
't ziet er mij knalle knalle knalle uit, terwijl de eerste RE games net zo'n beklemmend, spanned sfeertje hadden...

meh.

xDilatedx

Legacy Member
Had ook op horroradventure gerekend, maar het lijkt mij meer left 4 dead.

Zwaar teleurgesteld

Veruca

Legacy Member
Dat zag je nu toch al duidelijk vanaf de eerste gameplay beelden dat die geen survival horror ging zijn?

Bart Religion

Legacy Member
idd, 't is duidelijk een spin-off en geen deel van de hoofdserie. Daarvoor is het nog wat wachten op Resident Evil 6. Die qua horror ergens tussen oud & nieuw zou gaan tussenzitten.

Recipe4hate

Legacy Member
Veruca zei:
Dat zag je nu toch al duidelijk vanaf de eerste gameplay beelden dat die geen survival horror ging zijn?

Dit waren de eerste gameplay beelden die ik zag? :tongue:

Bah, het survival horror genre is echt aan het uitsterven.
Net zoals Point & Click adventures destijds.

Tegenwoordig moet alles veel te toegankelijk zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan