Archief - Reload + Movement script

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RedOX

Legacy Member
Het doel van dit script is om tijdens een reload minder kwetsbaar te zijn voor vijandige schoten. Het script kan ook aan en af gezet worden zodat je niet elke keer beweegt als je reload maar alleen als je het activeert.

bind c "vstr movement"
set movement vstr movement1
set movement1 "bind x vstr move1;set movement vstr movement2; echo ^4|| ^4move ^4script ^5enabled"
set movement2 "bind x vstr move2 ;set movement vstr movement1; echo ^4|| ^4move ^4script ^1disabled"

set movement1 "+reload; +sprint; +moveright; wait 50; -sprint; wait 15; -moveright; +moveleft; +sprint; wait 20; -sprint; wait 25; -moveleft; +sprint; +moveleft; wait 50; -sprint; wait 15; -moveleft; -reload; +moveright; +sprint; wait 20; -sprint; wait 25; -moveright"
set movement2 "bind x +reload"

x = reload toets ( standaar r)
c = toets om script aan en af te zetten...

in opdracht van Mchl-forums

Michel08

Legacy Member
me was test persoon tis top gewoon. Zeker omdat je het script zelf beetje kunt sturen bijvoorbeeld pijl omhoog doet hie de moves na boven ect je kunt er nog leuke dingen mee maar moet je zelf uitvinden :p

[DEF] $N@KE

Legacy Member
ik heb ne vinger tekort om naar links en rechts te sprinten, dus eigelijk kan da nog van pas komen :)

bartichello

Legacy Member
lol lijkt me nie echt handig eens da iedereen da dorheeft:p rachts links bewegen is toch nie zo perfect de meeste doen dat in 1 o 1 ook en ge word er toch geraakt .

Michel08

Legacy Member
bartichello zei:
lol lijkt me nie echt handig eens da iedereen da dorheeft:p rachts links bewegen is toch nie zo perfect de meeste doen dat in 1 o 1 ook en ge word er toch geraakt .
mss niet goed gelezen je mag/kan aanpassen ;)
En je normale ontwijk movement is ook altijd ongeveer hetzelfde imo :)

bartichello

Legacy Member
kunde der gee nzo een randomizer op steken? :p dan wete zelf niet wa ge gaat doen ;)

[NeO]-mtr

Legacy Member
Tkan wel handig zijn ma tis toch nie dak zoiet ooit ga gebruiken. :<

boOort

Legacy Member
meng er wat jump bij en kook er wat gecrouch bij al roerend en het kan nog een goed recept zijn!

Crazy Killer

Legacy Member
Ik doe het zelf :) reload is toch mouse3 dus heb ik mijn linkerhand volledig voor movement

thomania

Legacy Member
Crazy Killer zei:
Ik doe het zelf :) reload is toch mouse3 dus heb ik mijn linkerhand volledig voor movement

:offtopic: srry, maar ik lees steeds meer van mouse "3, 4 , 5" welke muizn zijn da wel :crazy:

BaNoRaC

Legacy Member
mouse3 = middlemouse
mouse4= vorige knop logitech mx reeks
mouse5 = volgende knop logitech mx reeks

X3M.Lake

Legacy Member
RedOX zei:
Het doel van dit script is om tijdens een reload minder kwetsbaar te zijn voor vijandige schoten. Het script kan ook aan en af gezet worden zodat je niet elke keer beweegt als je reload maar alleen als je het activeert.

bind c "vstr movement"
set movement vstr movement1
set movement1 "bind x vstr move1;set movement vstr movement2; echo ^4|| ^4move ^4script ^5enabled"
set movement2 "bind x vstr move2 ;set movement vstr movement1; echo ^4|| ^4move ^4script ^1disabled"

set movement1 "+reload; +sprint; +moveright; wait 50; -sprint; wait 15; -moveright; +moveleft; +sprint; wait 20; -sprint; wait 25; -moveleft; +sprint; +moveleft; wait 50; -sprint; wait 15; -moveleft; -reload; +moveright; +sprint; wait 20; -sprint; wait 25; -moveright"
set movement2 "bind x +reload"

x = reload toets ( standaar r)
c = toets om script aan en af te zetten...

in opdracht van Mchl-forums
Script zoals het hier gepost staat, kan volgens mij niet eens werken, zo declareer je de variabelen movement1 en movement2 elk 2 keer (wat enkel tot gevolg heeft dat als je nu op c zou duwen, hij reload en beweegt. Script hieronder wat aangepast:

bind c "vstr movement"
bind x "vstr reload"
set movement vstr movement1
set reload vstr reload1
set movement1 "set reload vstr reload1; set movement vstr movement2; echo ^4|| ^4move ^4script ^5enabled"
set movement2 "set reload vstr reload2 ;set movement vstr movement1; echo ^4|| ^4move ^4script ^1disabled"

set reload1 "+reload; +sprint; +moveright; wait 50; -sprint; wait 15; -moveright; +moveleft; +sprint; wait 20; -sprint; wait 25; -moveleft; +sprint; +moveleft; wait 50; -sprint; wait 15; -moveleft; -reload; +moveright; +sprint; wait 20; -sprint; wait 25; -moveright"
set reload2 "+reload"

BlackWido

Legacy Member
nice scriptink dudes :)
maar zon stuff is toch niet toegelaten neem ik aan ? :)

eltorro

Legacy Member
nice try michel :)
ma wth doe nu nog die ghey link-rechts-links-rechts moves?
het is dan megasimpel om headshots te make omda je gewoon keer over da "midden" moet:

links-midden-rechts-midden-links-midden-rechts

zoals je ziet komt midden 3 keer voor en rechts en links slechts 2 keer?
daarom moete gewoon in't midde mikken en ge hebt hem gegarandeerd...

beste methode om te reloaden = circlestrafing+bukken imo

RedOX

Legacy Member
eltorro zei:
nice try michel :)
ma wth doe nu nog die ghey link-rechts-links-rechts moves?
het is dan megasimpel om headshots te make omda je gewoon keer over da "midden" moet:

links-midden-rechts-midden-links-midden-rechts

zoals je ziet komt midden 3 keer voor en rechts en links slechts 2 keer?
daarom moete gewoon in't midde mikken en ge hebt hem gegarandeerd...

beste methode om te reloaden = circlestrafing+bukken imo

idd, circle strafing + crouch is beter maar zoals hierboven al vermeld staat kan je zelf de movement aanpassen naar eigen voorkeur... dit is maar een voorbeeld
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan