Archief - Releasedate GTR?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Greg

Legacy Member
weet iemand wnnr GTR uitkomt ? al overal gezocht ma vind nergens een perciese date... Thx

guRuh

Legacy Member
integra zijn nick is " GTR release date november" dus ik veronderstel dat hij gelijk heeft

Acid-Storm

Legacy Member
Hoe rapper hoe liever, kheb het is goe getest en kzijn dik content :) Hier en daar dikke bugs ma twas nen beta demo dus geen recht van klagen.

Greg

Legacy Member
mja idd de demo was goe, dus het volledige game moet echt super zijn. Van de makers is er nog geen officiele datum vrijgegeven?

integra

Legacy Member
Greg zei:
mja idd de demo was goe, dus het volledige game moet echt super zijn. Van de makers is er nog geen officiele datum vrijgegeven?
November is officieel ... Begin november. Normaal zal het eerst in Duitsland uitkomen, maar ik zal wel zorgen dat ik het vroeg heb.

cornetto

Legacy Member
komt deze ook voor andere platvormen uit?ik dacht xbox of ben ik mis? :crazy:

integra

Legacy Member
cornetto zei:
komt deze ook voor andere platvormen uit?ik dacht xbox of ben ik mis? :crazy:
Daar is heel weinig bekend over. Ik begin zelfs te twijfelen over een Xbox release. Ik denk dat simbin liever bij pc blijft.

slimfit

Legacy Member
integra zei:
Daar is heel weinig bekend over. Ik begin zelfs te twijfelen over een Xbox release. Ik denk dat simbin liever bij pc blijft.
ik dacht alleen Pc ja, ik had da ergens gelezen ma weet nie waar

Baller

Legacy Member
About GTR
GTR is the new ultra-realistic simulation by SimBin Development Team AB which is soon to be released by German publisher 10tacle studios AG.
The game is based on the FIA GT Championship racing series and GTR includes all of the cars and drivers from the season of 2003 as well as the prestigious 24 Hours of Spa race.

Developed and tested by the FIA GT drivers utilizing actual racing telemetry data from the featured teams, GTR will deliver the most realistic driving experience the world has seen to date. GTR will be released on PC CDROM in November 2004.


---> http://www.simbin.se/games/gtr/nygtr.html

Gtr heeft nu ook zijn eigen site gekregen :) www.GTR-GAME.com :love:

integra

Legacy Member
Voor mij is het een ware teistering te weten dat alle beta-testers van GTR de full al hebben. :p

>P>Rushbunny

Legacy Member
Bitje stoem om nieuwe thread te starten :

Officiële site is online : http://www.gtr-game.com/ , buiten tfeit dat met verschrikkelijk pop-up venster is :angry: , me like bigtime :D

*** EDIT ***
M'n excuses, khad ni gezien da baller dat ook al vermeld had :doh:

*trust*

Legacy Member
mai dees spel ga zooo...*kuist kwijl ff af**eurhm*.... goed zijn e :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan