muevete
Legacy Member
hey,
zoals de titel het zegt speel ik dit spel nog niet zolang en ben ik op zoek achter een 2v2 partner. in 1v1 speel ik platinum maar speel niet zo graag 1v1.
in 2v2 random speel ik rond de 10e plaats in Gold league.
een microfoon en skype is een must...
ik ben trouwens 28 jaar en een redelijk serieuze speler. niet iemand die eens een team uittest en ermee stopt na 1 match en mijn motto is: oefening baart kunst.
groetjes en mss tot binnenkort
zoals de titel het zegt speel ik dit spel nog niet zolang en ben ik op zoek achter een 2v2 partner. in 1v1 speel ik platinum maar speel niet zo graag 1v1.
in 2v2 random speel ik rond de 10e plaats in Gold league.
een microfoon en skype is een must...
ik ben trouwens 28 jaar en een redelijk serieuze speler. niet iemand die eens een team uittest en ermee stopt na 1 match en mijn motto is: oefening baart kunst.
groetjes en mss tot binnenkort
?