Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
virox zei:'t is denk ik eerder c&c3 waar ze aan bezig zijn.
en ge kon stemmen op de westwood site en twas iets van 65% vo red alert 3 , ik hoop red alert 3 want de 2de was echt heel goed 
de eerste was beter, mor de 2de was ook nog zalig typisch racoewem zei:neenee het ging tusse c&c tiberian sun en red alert 3en ge kon stemmen op de westwood site en twas iets van 65% vo red alert 3 , ik hoop red alert 3 want de 2de was echt heel goed
![]()
virox zei:geef mij toch maar c&c3 ze :/
renegade en red alert 2 zen de enige goeie games en wss gaan ze verder op het red alert pad dus 
no_way2go zei:Ik ben opgegroeid met red alert 1, red alert 2, tiberian sun, yuri's revenge en wat later c&c en zero hour (zero hour toch niet zo geslaagd vond ik)
Totzover vind ik c&c toch het beste hoor (vooral dan MP) dus waarom zouden ze geen nieuw c&c spel mogen make?![]()
voor dak het wist wask er aan
maar wel goed spel , zouden zo ook bij red alert moeten doen , een first person 
renegade goe? :/coewem zei:c&c 3 pfff boegt wssrenegade en red alert 2 zen de enige goeie games en wss gaan ze verder op het red alert pad dus
![]()


