Archief - red alert 3?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

coewem

Legacy Member
ik heb wat opgevangen van red alert 3 ik vind geen info op internet , is er al een release date ofzo , alle info is welkom :)

Holy Paladin

Legacy Member
link?

tis t eerste dak ervan hoor, met westwood weg is en die manne altijd met hun generals gezever, nu met lotr..

coewem

Legacy Member
virox zei:
't is denk ik eerder c&c3 waar ze aan bezig zijn.

neenee het ging tusse c&c tiberian sun en red alert 3 :D en ge kon stemmen op de westwood site en twas iets van 65% vo red alert 3 , ik hoop red alert 3 want de 2de was echt heel goed :p

el shorty

Legacy Member
coewem zei:
neenee het ging tusse c&c tiberian sun en red alert 3 :D en ge kon stemmen op de westwood site en twas iets van 65% vo red alert 3 , ik hoop red alert 3 want de 2de was echt heel goed :p
de eerste was beter, mor de 2de was ook nog zalig typisch ra

hopelijk verneuken ze het nu niet zoals met cnc generals

coewem

Legacy Member
virox zei:
geef mij toch maar c&c3 ze :/

c&c 3 pfff boegt wss :rofl: renegade en red alert 2 zen de enige goeie games en wss gaan ze verder op het red alert pad dus :p

no_way2go

Legacy Member
Ik ben opgegroeid met red alert 1, red alert 2, tiberian sun, yuri's revenge en wat later c&c en zero hour (zero hour toch niet zo geslaagd vond ik)

Totzover vind ik c&c toch het beste hoor (vooral dan MP) dus waarom zouden ze geen nieuw c&c spel mogen make? :D

coewem

Legacy Member
no_way2go zei:
Ik ben opgegroeid met red alert 1, red alert 2, tiberian sun, yuri's revenge en wat later c&c en zero hour (zero hour toch niet zo geslaagd vond ik)

Totzover vind ik c&c toch het beste hoor (vooral dan MP) dus waarom zouden ze geen nieuw c&c spel mogen make? :D

keb juist voor de eerste keer renegade gespeeld :eek: voor dak het wist wask er aan :wtf: maar wel goed spel , zouden zo ook bij red alert moeten doen , een first person :D

virox

Legacy Member
coewem zei:
c&c 3 pfff boegt wss :rofl: renegade en red alert 2 zen de enige goeie games en wss gaan ze verder op het red alert pad dus :p
renegade goe? :/
red alert 2 kon bijlange nie toppen aan RA wat toch wel de schiekste uit de hele reeks was. Maar toch vin ik et C&C universe veel intressanter. Brotherhood of NOD and GDI :cool:

'k weet nie maar die 2 zijden straalden beide iets uit wat ik andere games nooit echt had. Was echt iets alla good vs evil. In generals was da gevoel al helemaal weg.

Holy Paladin

Legacy Member
renegade ownt ^^

alleh tis wel ne fps he, moet nie verwachten da ge daar vanalles moogt commanderen
ma zo altijd total warfare en als ge me nen tank over nod mannekes rijdt is da juist tzelfde geluidje als in c&c enzo :D

red alert1 was imo de beste, veel sfeer, zalige muziek :p
die een die zei dan "i made you some tea" en ff later ligt die kolonel te creperen op de briefing tafel :D

en generals, da is gewoon geen c&c meer.. schande da ze die naam gebruiken..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan