Archief - realm down is direct voor een 1uur weg

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KingOfWoods

Legacy Member
Mss hebben sommige onder jullie dit ook voor, maar als ik op realm down gezet word is dit voor meer dan een uur.
Laatste dagen heb ik dit wel meerdere keren per dag voor dus is dit direct 4 uur niet kunnen spelen.
Ksta nu al van 16.00 uur op realm down en zelf na 2 keer te rebooten wil hij nog niet.
Wat is de oorzaak en kan ik dit process versnellen :) zodat ik na 5 min. terug kan ownen

Thx alvast

oya

Legacy Member
uw straf aanvaarden en er nie over melken hier op het forum
de firma dankt u

KingOfWoods

Legacy Member
welke straf

Ik heb dit altijd voor als ik ga mule en ik druk iets te snel op esc.
WTF moet ik daarvoor gestraft worden?

Dan ist maar erg geworden vind ik

golan

Legacy Member
Blizzard heeft deze maatregel ontworpen om botters te stoppen, hoewel de legit player hebben er evenveel last van, als het niet meer is :s

Smashy

Legacy Member
botters verzette hun idle time tusse games da ze moete make, legit spelers hebbe der meer last van :angry:

alhoewel, door da te verzette zijn er geen lines meer :D

KingOfWoods

Legacy Member
ja wel dikke reet ze.
Khem da hier al 2 dagen voor da'k 3 uur moen wachten.
Stoemen blizzard

KingOfWoods

Legacy Member
Dahmer zei:
botters verzette hun idle time tusse games da ze moete make, legit spelers hebbe der meer last van :angry:

alhoewel, door da te verzette zijn er geen lines meer :D

Mja ff to the record :)
Ik hem zelf al 2 maal realm down gehad toen ik pindle kilde en hij dropte zijn stuff, en ik zag dat er niets goed tussen zat. als ik dan te snel op esc druk en disconnect heb ik het ook zitten :wtf:
Zou ook niet mogen he

Time

Legacy Member
Dahmer zei:
maybe wa minder haasten me mulen ofzo? :unsure:

als ik da voorheb tijdens charswitch bij mule duurt da max 15mins dus aan da zal et wel ni ligge denkek

Rider

Legacy Member
de clue is : realm down vanaf 3 games op 2 minuten enteren en exiten dacht ik.

Chickenlal

Legacy Member
kheb nu ook realm down tijdens mephi runs...
stuk of 5 runs gedaan van +- 1min.

ik leavde laatste game ne werd direct uitgelogd en rd =(

Tis da of wait in line zeker? :/
Ma botters zijn er nogaltijd, gewoon delai tssn createn redelijk hoog zetten, maja... wa deode eraan he?

Wa ge altijd kunt doen is router resetten da ge een ander IP krijgt (da heb ik toch gedaan toen ik temp ban had van 2 dagen door paar realm downs op 1 dag en kon er direct terug op) of het toeval was of ni weet ik ni, maar ik denk het niet...

Realm down is IP gebonden en niet op cdkey, want met men andere keys hebbek ook RD

Wat ik meestal doe om RD te voorkomen tijdens mf'en is:
ff de bestaande games checken, vooral O dit N dat...

Daardoor heb ik vanavond zaka kunne trade voor MAL + KO (ik gaf runes)
Als ge weet dat op HCL zaka = IST + dan hebbek wel goei trade gedaan imo :)

Starrk

Legacy Member
goh , ik heb daar guides van , veel zelf maar geen die toepassing heeft op ne router of op ne static connection

KingOfWoods

Legacy Member
DekadeZ zei:
goh , ik heb daar guides van , veel zelf maar geen die toepassing heeft op ne router of op ne static connection


Run: uitvoeren.
ipconfig
ipconfig /release

pc opstarten en voila ipv router te resetten.
tis feitleijk tzelfde.

Telenet moet u dan ook wel zelfde ip geven he ;) want door router te resetten releasde u ip wel maar als niemand in die tijd die over neemt krijg jij die terug.
Ter info :doc:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan