Archief - Ranked disabled tot volgende maintenance

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chickenlal

Legacy Member
ZUCHT


Wat is het nut van IEDEREEN 15 elo te geven? Het enige dat ze willen zien is hun gemiddelde omhoog ofzo? Of denken ze dat we gaan blij zijn met 15 elo als we 4 dagen niet kunnen spelen.

Jaegger159753

Legacy Member
Ik had het wel verwacht tbh.

Ik was gisteren nog aant denken: als ge pro zijt & ge zijt slim, gaat op een smurf account, win 10x en ge zit zo aan 1500-1700 elo terwijl iedereen met zijn huidige accounts en zijn wins/losses van season 1, maar +12 krijgt terwijl ze ook allemaal vanaf 1200-1400 elo moeten beginnen weer

Unkn0wn

Legacy Member
Ik vond het belachelijk dat ze een reset deden, maar niet opnieuw +50 -50 elo placement in uw eerste 20 games toekenden. Ben m.a.w. dus wel blij dat ze dit gaan fixen. (Al blijf ik het een flawed systeem vinden)

Alex40014

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Ik had het wel verwacht tbh.

Ik was gisteren nog aant denken: als ge pro zijt & ge zijt slim, gaat op een smurf account, win 10x en ge zit zo aan 1500-1700 elo terwijl iedereen met zijn huidige accounts en zijn wins/losses van season 1, maar +12 krijgt terwijl ze ook allemaal vanaf 1200-1400 elo moeten beginnen weer

Er zijn op dit moment ook nog geen elo smurfen waardoor uw theorie niet klopt. Degene met het hoogste elo op het moment heeft 1505, dat is echt niet genoeg om uw elo zwaar naar boven te halen XD

Jaegger159753

Legacy Member
Alex40014 zei:
Er zijn op dit moment ook nog geen elo smurfen waardoor uw theorie niet klopt. Degene met het hoogste elo op het moment heeft 1505, dat is echt niet genoeg om uw elo zwaar naar boven te halen XD
Das genen theorie, das een idee en dat klopt perfect, tis net daarom dat ranked offline is gehaald dumbass, tstaat in hun announcement.

Ranked heeft 1 dag aangestaan dus no shit dat er geen tientallen superspelers waren die toevallig 10-15 games achter elkaar hebben gewonnen en ook nog toevallig op smurfaccounts.

Greenie

Legacy Member
Solo (5x5) | LoL - League of Legends
Solo Q ranked plaats 32, 1478 elo : toch makkelijk meegenomen met 7-2 (staat dus in zen ranked page nog als 'unranked')

volgende op plaats 71 met net 20 games gespeeld, elo 1455
plaats 104, ...

In premade 5v5 staan er nog enkele goede voorbeelden (op 1 en 2)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan