smirnoff black
Legacy Member
hello iedereen, heb net dit spel aangeschaft en ik zou een nederlandstalige clan willen oprichten, dit is als er genoeg interesse is natuurlijk.
als er mensen zijn die willen joinen voeg mij dan toe als friend (liefst met voice message) jullie krijgen allemaal de hoogste bevoegdheid want ik wil deze clan niet alleen besturen.
gt : smirnoff black
ps: denk ook als eens aan een logo en een clan naam en mss een website waar we nieuwtjes opzetten( maar dat kan ik wel niet verzorgen).
greetz
als er mensen zijn die willen joinen voeg mij dan toe als friend (liefst met voice message) jullie krijgen allemaal de hoogste bevoegdheid want ik wil deze clan niet alleen besturen.
gt : smirnoff black
ps: denk ook als eens aan een logo en een clan naam en mss een website waar we nieuwtjes opzetten( maar dat kan ik wel niet verzorgen).
greetz
feestje bouwen...
?
, maar kheb het eigenlijk over mensen in het algemeen op de live die constant ambetant , achterlijk doen en de retard uithangen

