Archief - rainbow six 3 black arrow clan

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

smirnoff black

Legacy Member
hello iedereen, heb net dit spel aangeschaft en ik zou een nederlandstalige clan willen oprichten, dit is als er genoeg interesse is natuurlijk.
als er mensen zijn die willen joinen voeg mij dan toe als friend (liefst met voice message) jullie krijgen allemaal de hoogste bevoegdheid want ik wil deze clan niet alleen besturen.
gt : smirnoff black

ps: denk ook als eens aan een logo en een clan naam en mss een website waar we nieuwtjes opzetten( maar dat kan ik wel niet verzorgen).

greetz

Xiron

Legacy Member
Hey smir
Ik was er gisteren ff over aant nadenken en ik zoek mij eigenlijk wel een 'clan' kinda thing. Ik heb ni echt superveel tijd ( 1e lic wsch gecombineerd jaar, in groepkes spelen, ...) , maar ik zou gewoon graag een groep mensen hebben om samen wat mee te fraggen. Mensen die geen shit verkopen tijdens een match, geen klein kinderen ...
Mss iets meer 'vrijblijvend' ...
Snapte?

Let me know

smirnoff black

Legacy Member
ik zoek ook zo iets dus join mijn vriendenlijst en we zien wel wat er van komt :applause:

cooly

Legacy Member
mss kunt ge samen me josuwa een nieuwe clan maken,die heeft namelijk al een clan.

Xiron

Legacy Member
KLein detail: kga ba pas na men laatste examen halen :D
Dat zal den ... 10de september zijn.
Ma kga u straks al is toevoegen ... tag=nick?

rock on

btw, hoe noemt die clan van josuwa

smirnoff black

Legacy Member
cooly zei:
mss kunt ge samen me josuwa een nieuwe clan maken,die heeft namelijk al een clan.

wa is josuwa zijn tag dan meld ik me ook aan !!!!!

josuwa

Legacy Member
mijn tag staat in de friends list ma ik ben "een klein kind" en er zitten nog 2 kleine kindere be mij in de clan duz...wij zoeke wel recruiters dus... Wij gaan aan competition meedoen als da gaat...

josuwa

Legacy Member
IDEETJE ( geloof mij ik heb er veel , ma meestal faal ik) :
kom gewoon allemaal bij mij in de clan :woohoo: feestje bouwen...

Xiron

Legacy Member
alsek black arrow heb en het bevalt ( evengoed of beter dan rb6) , dan wil ik mss wel in uw clan komen ...
Voor de fun , niet om elke clan in de whole wide world neer te slaan gelijk 2 vliegen in ene klap ...
Moeten we nen test ofzo ondergaan? Nen hele nacht overleven in een bos en paintballs op ons kl**** krijgen :D haha

let me know m8
ps: hebde ne site van uw clan? of ergens een marginaal meetingpoint gelijk een forum ofzo?
Of gewoon HIER :bow: ?

PS2: kheb niets tege "klein kinderen" ze :baard: , maar kheb het eigenlijk over mensen in het algemeen op de live die constant ambetant , achterlijk doen en de retard uithangen

(gistere was er ne kerel in mijn team en die heeft ons 2 X uitgemoord...)
DAT is crap

nemmo

Legacy Member
smirnoff black zei:
hello iedereen, heb net dit spel aangeschaft en ik zou een nederlandstalige clan willen oprichten, dit is als er genoeg interesse is natuurlijk.
als er mensen zijn die willen joinen voeg mij dan toe als friend (liefst met voice message) jullie krijgen allemaal de hoogste bevoegdheid want ik wil deze clan niet alleen besturen.
gt : smirnoff black

ps: denk ook als eens aan een logo en een clan naam en mss een website waar we nieuwtjes opzetten( maar dat kan ik wel niet verzorgen).

greetz

Hoogste bevoegdheid geven aan iedereen is onmogelijk , er is maar 1 director en de rest staat eronder.Je kan wel je bevoegdheid [rank director] aan iemand anders geven.

Tazz

Legacy Member
Ik ben niet op zoek naar een clan ofzo, maar wat belgen om vrijblijvend eens tegen te spelen.

Tag; Dival

Mike Ty$on

Legacy Member
Tazz zei:
Ik ben niet op zoek naar een clan ofzo, maar wat belgen om vrijblijvend eens tegen te spelen.

Tag; Dival

ik zal je toevoegen, ik krijg het spel volgende week aan. ;)

Xiron

Legacy Member
Tazz, ik denk dat da wel snor zit in deze clan dan
Tis pecies wel redelijk "vrijblijvend"
kben ook van dat gedacht: paar vaste mensen om mee te shooten

Mike Ty$on

Legacy Member
als ik hem heb, ga ik hem wel elke dag spelen tot Fable er is :)

wss zit er veel volk op want dit zal wel het populairste spel zijn op live :cool:

josuwa

Legacy Member
mijn tag : j0zuw4 dus als ge in clan wilt kunt ge vragen

OPGELET : wij spelen wel soms wompetition...dus daar wil ik ook mensen voor...

josuwa

Legacy Member
ja ik bedoel competition , dus als ge derin zijt moet ge bereid zijn soms es wa te gaan knalle voor punte
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan