Punkie
Legacy Member
Als je de eerste baas op HC dood hebt gedaan en voor de rest nog niets.
Kan je dan de rest op normaal doen met een andere groep die de eerste baas al dood heeft?
Of is het zoals vroeger één maal één HC baas dood te hebben gedaan, je gesaved bent aan die raid ID voor de rest van de week?
Grtz.
Kan je dan de rest op normaal doen met een andere groep die de eerste baas al dood heeft?
Of is het zoals vroeger één maal één HC baas dood te hebben gedaan, je gesaved bent aan die raid ID voor de rest van de week?
Grtz.