Zarkh
Legacy Member
Goedemorgen 9livers,
Ik ben op zoek naar iemand die mij wilt RAF'en en tegelijkertijd mij naar jullie guild kan brengen op jouw server. Al mijn fellow WoW'ers zijn gestopt maar ik heb wel nog eens zin om te gamen
Ik heb een lvl 85 deathknight (Zarkh ;-)) en nog wat andere toons, maar de deathknight is toch de belangrijkste.
Als ik het goed versta zou ik door RAF een free char transfer verkrijgen + een gratis lvl 80 toon. Zou het dan lukken om Zarkh naar jullie server over te brengen en een lvl80 op die zelfde server te starten? Dan heb ik twee chaacters.
Ter info; ik ben 27 jaar woonachtig te Harelbeke, en zoek een coole guild (moet niet nederlandstalig zijn, gewoon een leuke guild met no pressure, een guild waar iedereen iedereen kent). Ik zou elke avond wel een uurtje online komen, en ongeveer twee keer per week een goed paar uren spelen.
thanks.
Ik ben op zoek naar iemand die mij wilt RAF'en en tegelijkertijd mij naar jullie guild kan brengen op jouw server. Al mijn fellow WoW'ers zijn gestopt maar ik heb wel nog eens zin om te gamen

Ik heb een lvl 85 deathknight (Zarkh ;-)) en nog wat andere toons, maar de deathknight is toch de belangrijkste.
Als ik het goed versta zou ik door RAF een free char transfer verkrijgen + een gratis lvl 80 toon. Zou het dan lukken om Zarkh naar jullie server over te brengen en een lvl80 op die zelfde server te starten? Dan heb ik twee chaacters.
Ter info; ik ben 27 jaar woonachtig te Harelbeke, en zoek een coole guild (moet niet nederlandstalig zijn, gewoon een leuke guild met no pressure, een guild waar iedereen iedereen kent). Ik zou elke avond wel een uurtje online komen, en ongeveer twee keer per week een goed paar uren spelen.
thanks.