Archief - RAF + guild gezocht :-)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zarkh

Legacy Member
Goedemorgen 9livers,

Ik ben op zoek naar iemand die mij wilt RAF'en en tegelijkertijd mij naar jullie guild kan brengen op jouw server. Al mijn fellow WoW'ers zijn gestopt maar ik heb wel nog eens zin om te gamen :-)
Ik heb een lvl 85 deathknight (Zarkh ;-)) en nog wat andere toons, maar de deathknight is toch de belangrijkste.
Als ik het goed versta zou ik door RAF een free char transfer verkrijgen + een gratis lvl 80 toon. Zou het dan lukken om Zarkh naar jullie server over te brengen en een lvl80 op die zelfde server te starten? Dan heb ik twee chaacters.

Ter info; ik ben 27 jaar woonachtig te Harelbeke, en zoek een coole guild (moet niet nederlandstalig zijn, gewoon een leuke guild met no pressure, een guild waar iedereen iedereen kent). Ik zou elke avond wel een uurtje online komen, en ongeveer twee keer per week een goed paar uren spelen.

thanks.

magaries

Legacy Member
RAF is voor als iemand een nieuwe account gaat maken, dan recruit je die zegezegd en kunnen jullie samen sneller levelen. Ik denk dat jij het op de scroll of resurrection hebt. Hierbij als je account voor 4 maart werd gemaakt en die nu non-actief is krijg je gratis cataclysm, 7 day-trial en een free faction en server change.

Zarkh

Legacy Member
maar bestaande inactive accounts genieten dan toch ook voordelen?
Dus geen free cata (want dat heb ik al) en geen free lvl80, maar wel 7 dagen gratis spelen?

Ik vind het heel onduidelijk en zou het apreciëren moest iemand me kunnen zeggen hoe het zit in mijn geval :-)
Bedankt voor de reacties!

Zarkh

Legacy Member
En graag iemand die een westvlaming in zijn guild wil :-)
Laat maar komen!

Zarkh

Legacy Member
Dus krijg ik het volgende?
Character boosted to level 80 - limited time offer
FREE upgrade to Cataclysm --> niet van toepassing aangezien ik het al heb
7 FREE days of game time
FREE character move to your realm and faction so you can play together

Genkenaar

Legacy Member
Zarkh zei:
Dus krijg ik het volgende?
Character boosted to level 80 - limited time offer
FREE upgrade to Cataclysm --> niet van toepassing aangezien ik het al heb
7 FREE days of game time
FREE character move to your realm and faction so you can play together

Inderdaad, maar ik wil maar zeggen dat ge uzelf verward hebt met Refer-a-Friend, want wat gij beschreef is dus die Scroll of Resurrection, RaF is nog iets anders.

EDIT: nu zag ik net dat magaries het ook al vermeld had ... oeps.

Zarkh

Legacy Member
Alright :-) ik zie het zitten, iemand met nen scroll? PM me
nog even 1 vraag, kan ik die level 80 toon op jouw(zijnde de inviter) server creëren, en de gratis char transfer gebruiken voor mijn deathknigt naar diezelfde realm te transferren?

Depresjon

Legacy Member
Zarkh zei:
Alright :-) ik zie het zitten, iemand met nen scroll? PM me
nog even 1 vraag, kan ik die level 80 toon op jouw(zijnde de inviter) server creëren, en de gratis char transfer gebruiken voor mijn deathknigt naar diezelfde realm te transferren?

nope,je kan enkel de nieuwe lvl 80 transferen.

magaries

Legacy Member
Depresjon zei:
nope,je kan enkel de nieuwe lvl 80 transferen.

Fout, je kan een character van welke realm dan ook transferen. Je kan de level 80 alleen aanmaken op je vriend's realm though.
EDIT: jup Depresjon was juist, ik dacht dat het gewoon heel onlogisch was maar goed.

Depresjon

Legacy Member
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan