vankwak
Legacy Member
yo mannen,
ik ben een bf 1942 gamer ik heb een tijd geleden al hier iets ge post maar nooit een andwoord dus nu nog eens
als ik online op server wil conecten dan val ik gw op bureablad
als ik offline wil spelen heb ik het zelfde probleem
ik heb ge patcht (1.1)
ik had eerder al bf vietnam op men pc ge speeld en op een da lukt het niet meer
ik heb ati ( de laatste nieuwe drivers van ati ge dawnlood al nog geen resultaat)
en ik weet begot niet meer wat te doen wilt iemand mss eens zeggen hoe ik het goed krijg
dank u greatssssssss screwy
ps voor andere game's geen probleem
ik ben een bf 1942 gamer ik heb een tijd geleden al hier iets ge post maar nooit een andwoord dus nu nog eens
als ik online op server wil conecten dan val ik gw op bureablad
als ik offline wil spelen heb ik het zelfde probleem
ik heb ge patcht (1.1)
ik had eerder al bf vietnam op men pc ge speeld en op een da lukt het niet meer
ik heb ati ( de laatste nieuwe drivers van ati ge dawnlood al nog geen resultaat)
en ik weet begot niet meer wat te doen wilt iemand mss eens zeggen hoe ik het goed krijg
dank u greatssssssss screwy
ps voor andere game's geen probleem
