Archief - raar probke ' nie normaal '

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wolfen

Legacy Member
naar mijn geweten iz het gwn nie normaal


eerst men spec's zoals he in System staat van Mohaa ...

CPU: 3.05 Ghz

System Memory: 1024 MB

Video Card Type: RADEON 9800 PRO

Video Memory: 128 MB

Pixel Shader Version 2.0

Vertex Shader Version 2.0

wel jah het prob iz , dat ik mss Max 3 fps krijg :| in game ... maar als ik me weg draai van de actie gaat het goed :p

aan wat zou het kunnen liggen , ik heb de laatste nieuwe driverz van op de gamez.telenet site ...
speel op 1024 x 768 ( 60 hz )
Vertical Monitor Sync ' OFF ' niet aan

Texture Detail: High
Model Detail: High

Hardware Shader 2.0

en al de rest uit ..

naar mijn geweten iz FarCry veeeeeel zwaarder en da draai ik perfect :| ... maar dees niet ?

raar , iemand zelfde prob ?

HUSKE

Legacy Member
als ik mijne radeon 9800 pro in nen amd 2200 steek, dan haal ik ook maar max 30 fps, en in mijne pc haal ik constant 100 (gaat da trouwens niet hoger, kan normaal toch niet).

Wil ook wel weten hoe dat komt.

MouseKiller

Legacy Member
huske ge kunt met commmando uw fps verhogen boven 100. standaard is er in mohaa een 'begrenzer' tot de 100
da commando da ge in console moet intikken ken ik ni van buiten maar het trekt iets in den aard van max_com fps 9999

wolfen

Legacy Member
mja op maat zen pc , Intel Pentium 4 , 2.8 Ghz , 512 ram , Fx5900XT , gaat het veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vlotter dan op mijn pc ? en men systeem heeft meer ? ook intel pentium 4 , ttss en dan komt er wel nog schoonkez op hé dat goe draait op Intel ...

Exit

Legacy Member
speelt maat op zelfde instell?
is het beter op lager detail?
oudere drivers zoals hierboven
zijn mobo drivers enzo inorde? (chipset)

Malarkey

Legacy Member
MouseKiller zei:
huske ge kunt met commmando uw fps verhogen boven 100. standaard is er in mohaa een 'begrenzer' tot de 100
da commando da ge in console moet intikken ken ik ni van buiten maar het trekt iets in den aard van max_com fps 9999

com_maxfps 999

killgore

Legacy Member
Ik kan het spel ook maar vlot op medium textures & models spelen met men r9800pro, ksnap et compleet niet :cry:

Destroyer

Legacy Member
de engine wordt onderschat? ofwel zuipt het gewoon resourses da het nie gezond is en nie goe (vlot) gemaakt is (eigen engine :ironic: )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan