FOM/LD was vroeger veel qw (LD voor het samengaan met FOM), en is nen tijd veel Q3 geweest ze (LD7 was grootse belgische q3 lan in BE met meer dan 100 quakers, FOM/LD10 een mega spannende finale tussen M5 en LW).
DX zit nog steeds in de organisatie van FOM.
Dus er zijn genoeg quakers om u een weekendje tegen te amuseren ze.
En ik loop daar ook nog ergens onnozel te doen.