Archief - Q: Shellshock ~ Nam '67

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Witte

Legacy Member
Aangezien het spel toch al in verkoop top tien staat zijn er dus mensen die het spel al gespeeld hebben. Nu de vraag: zouden jullie eens kunnen beschrijven wat jullie bevindingen zijn van het spel aub.

sypro9000

Legacy Member
bwa het is een spel zoals conflict vietnam . als je die al gespeeld hebt weet je hoe het eruit ziet . ik vind het zeer geslaagde vietnam games met een zeer leuke sfeer . het is eiglijk wat ik miste in BF:nam een sweet SP game met een lekkere sfeer . je zit er net midden in .

sypro9000

Legacy Member
alletwee
maar het is beter in 3 maar het maakt nietveel uit .
ik speel zo'n spel liever in 3 en het is ook meer een SP spel koop het niet voor de mp wat die is er bijna niet .

Muttley

Legacy Member
sypro9000 zei:
bwa het is een spel zoals conflict vietnam . als je die al gespeeld hebt weet je hoe het eruit ziet . ik vind het zeer geslaagde vietnam games met een zeer leuke sfeer . het is eiglijk wat ik miste in BF:nam een sweet SP game met een lekkere sfeer . je zit er net midden in .

Conflict Vietnam is nog ni uit :doh: . Ik vind het ook een geslaagd spel.

Dripke

Legacy Member
Muttley: conflict vietnam is al een week uit. Kemmet van Maandag ofzo.
En het lag zaterdag al in de rekken. Dusja.
Trouwens: Aanschaf conflict vietnam is beter. Khad eerst Shellshock gekocht. Maar is geen moeite om het te kopen. Ebbek het dus ingewisseld voor conflict. En da is dus een Keizalig denker: shooterke :).

sypro9000

Legacy Member
ben ik totaal me eens . de models van conflict zijn meschien minder maar je krijgt er zeer zalige : gameplay , maps en orginalitijd voor terug :)

joy666

Legacy Member
sypro9000 zei:
alletwee
maar het is beter in 3 maar het maakt nietveel uit .
ik speel zo'n spel liever in 3 en het is ook meer een SP spel koop het niet voor de mp wat die is er bijna niet .

:rofl: der zit totaal GEEN mp in............ :crazy:

Muttley

Legacy Member
Dripke zei:
Muttley: conflict vietnam is al een week uit. Kemmet van Maandag ofzo.
En het lag zaterdag al in de rekken. Dusja.
Trouwens: Aanschaf conflict vietnam is beter. Khad eerst Shellshock gekocht. Maar is geen moeite om het te kopen. Ebbek het dus ingewisseld voor conflict. En da is dus een Keizalig denker: shooterke :).

oeps dacht dat het nog ni uit was. Mijn exuses

sypro9000

Legacy Member
in conflict kan je switchen maar van shellchock heb ik geen idee ik heb het maar effe gespeeld daarmee :)

Patman

Legacy Member
kunde nie switche in shellshock !

enkel zowa inzoome mor nie aan te raden !

Patman

Legacy Member
heeft da spel echt mor 11 missies ??

in da geval hebbek et uitgespeeld op 2uur en 7 min :o

wtf ? man
kan da?

Daedie

Legacy Member
kvond dat spel verschrikkelijk slecht. tis al lang geleden dak zo'n bucht nog op mijn pc heb gezet.

[MJ]

Legacy Member
Het is lang geleden dat ik nog s géén bucht op mijne pc gehad heb. Ik weet niet, maar de games van de laatste tijd kunnen mij steeds minder boeien...
Zelfs aan Doom3 vond ik niet veel aan, sure, sweet grafix en creepy sfeer, maar that's it.
Ik wil terug games spelen zoals JKII en NOLF, games met een boeiende storyline, goede gameplay...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan