Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sypro9000 zei:bwa het is een spel zoals conflict vietnam . als je die al gespeeld hebt weet je hoe het eruit ziet . ik vind het zeer geslaagde vietnam games met een zeer leuke sfeer . het is eiglijk wat ik miste in BF:nam een sweet SP game met een lekkere sfeer . je zit er net midden in .
.sypro9000 zei:alletwee
maar het is beter in 3 maar het maakt nietveel uit .
ik speel zo'n spel liever in 3 en het is ook meer een SP spel koop het niet voor de mp wat die is er bijna niet .
der zit totaal GEEN mp in............ 
Dripke zei:Muttley: conflict vietnam is al een week uit. Kemmet van Maandag ofzo.
En het lag zaterdag al in de rekken. Dusja.
Trouwens: Aanschaf conflict vietnam is beter. Khad eerst Shellshock gekocht. Maar is geen moeite om het te kopen. Ebbek het dus ingewisseld voor conflict. En da is dus een Keizalig denker: shooterke.
:ironic: Ironic :ironic:joy666 zei:der zit totaal GEEN mp in............
![]()
:ironic: 
sypro9000 zei:alletwee
maar het is beter in 3
