Katros
Legacy Member
Ik zou dus graag xbox live! (terug) willen aansluiten en ik weet van vroeger dat ik elke keer dat ik men xbox wou aansluite de kabel uit men pc moest trekke en in de xbox steke en dan benede de stekker van de modem gaan uittrekken. Wij hebben thuis dus al 2 pc's op TN aangeslote me nen hub (denk ik) maar nu is mijn vraag kan ik ook met een 3de kabel gewoon naar men xbox en zonder dat ik een telenet quattro abonnoment daarvoor moet nemen?? 




