babaar
Legacy Member
Hallo, ik heb hier een domme discussie met enen;
ik zeg dat halo 2 op dezelfde (maar wel fel verbeterde) engine is als halo1, hij zegt dat het op een nieuwe engine geschreven is...
Ale, je ziet toch aan de reeds bestaande filmpjes en pics dat het op de zelfde engine is gedaan?
Heb ik het nu bij het recht eind of niet?
ik zeg dat halo 2 op dezelfde (maar wel fel verbeterde) engine is als halo1, hij zegt dat het op een nieuwe engine geschreven is...
Ale, je ziet toch aan de reeds bestaande filmpjes en pics dat het op de zelfde engine is gedaan?
Heb ik het nu bij het recht eind of niet?