een monorail heb je in miami,kan je volgens mij ook in(weet niet meer zeker).in nice heb je ergens lans een grote baan een treinspoor liggen maar der rijd nooit een trein op,das gelijk ge ook zo'n treinspoor hebt in istanboel waar ge een van de laatste missies die trein moet achtervolgen,enkel tijdens die missie rijd er een trein op anders nie.