Archief - Q: Colorxxx=False/True & weapon select display

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mono

Legacy Member
Q1:

in je ut2004.ini staat onder [Engine.GameEngine]
dit:
ColorHighDetailMeshes=False
ColorSlowCollisionMeshes=False
ColorNoCollisionMeshes=False
ColorWorldTextures=False
ColorPlayerAndWeaponTextures=False
ColorInterfaceTextures=False

Als ik dit allemaal op true zet, krijg ik een nogal raar effect wat kleuren betreft ( 4 colors ofzo :P ) ... is het toegelaten om dit te veranderen?
Lijkt me nogal raar want dit is brightskins voor alles maar dan in het kwadraat ... Maar langs de andere kant is het wel gewoon een optie in je ini :s

zie hier: http://mono.herweyers.com/wtfcolors.JPG ( MERCI Track voor de webspace :p luv ya )

Q2:

Normaal als je een wapen selecteert verschijnt er op je scherm "Rocket Launcher" ( bv) .... Maar bij mij is dit niet meer, wat moet ik aanzetten in user/ut2004.ini om dit weer terug te krijgen?

SpArdA

Legacy Member
1:
Ja da is toegelaten, als de serverside da op false heeft staan gaat da bij u ook nie werken in online games.

2:
'k speel geen nw, maar copy controls + binds in ne nieuwe user.ini lijkt me het handigste. :)

Reaper's Curse

Legacy Member
Ik heb met die settings van da eerste is wa getest en het ziet er ni uit en speelt voor gene meter omdat ik bij teamgames allemaal maar blauwe ventjes zie lopen ongeacht het team.
Ik denk dak het toch maar bij force models ga houden.

sypro9000

Legacy Member
Reaper's Curse zei:
Ik heb met die settings van da eerste is wa getest en het ziet er ni uit en speelt voor gene meter omdat ik bij teamgames allemaal maar blauwe ventjes zie lopen ongeacht het team.
Ik denk dak het toch maar bij force models ga houden.

mmm verzet dan alleen de world details en laat de rest staan . we found a new target for TCC pssss

mmmmmm raar bij mij staan die opties al aan .

CBA

Legacy Member
Om terug te zien welk wapen je neemt Mono, in je user.ini

[XInterface.HudBase]
bHideWeaponName=False

zo zetten, waarschijnlijk op een mapvote server gespeeld die zet dat standaard dan op true :(

sypro9000

Legacy Member
wrm heb je dat nodig alleja je weet toch welk wapen je neemt . ik heb alle wapens in handberijk dus ik neem hem en ik weet welk ik neem . wrm heb je die namen dan nodig ? :p of je gebruik zo'n scrollwielken ?

Reaper's Curse

Legacy Member
sypro9000 zei:
wrm heb je dat nodig alleja je weet toch welk wapen je neemt . ik heb alle wapens in handberijk dus ik neem hem en ik weet welk ik neem . wrm heb je die namen dan nodig ? :p of je gebruik zo'n scrollwielken ?

Je kan altijd eens op je verkeerd knopje drukken he zonder dat je het weet, dan denk je dat je lg vast hebt maar heb je flak vast kan wel eens irri zijn in bepaalde situaties he.
Als de naam van wapen er op komt weet je dat je verkeerde vast hebt,

sypro9000

Legacy Member
nu begrijp ik het . mja drm speel ik met de pijltjes . de knopen staan meer uit elkaar . dan heb ik dat probleem niet want ik kan verstaan als je zqsd of wat is het gebruikt dat je nogal veel knoptjes daar hebt .


ik kan me niet voorstellen als ik in een 1 on 1 zit dat ik kan nog moet kijken naar de namen van een wapen of naar mijn keyboard . ik doe gewoon alles blindelings .

iMpRo

Legacy Member
joajoa da zieter wel nie zo gezond uit
allé das zo ne wannabe cheat :p

Mono

Legacy Member
Neen,ik speel niet met scrollwieltje maar sinds kort zet ik weapon ookbij nw invis ... en dan vind ik het handiger omzeker te weten welk wapen ik vast heb :)

Merci voor ulle replies allemaal ^-

Xtralecherus

Legacy Member
cheat0r :P

nouja, hoe iemand zo kan spelen moet wel ziek zijn :o




The following errors occurred when this message was submitted:
Sorry! The administrator has specified that users can only post one message every 60 seconds.<----- lol....

Go Hard Go Pro

Legacy Member
Mono zei:
Q2:

Normaal als je een wapen selecteert verschijnt er op je scherm "Rocket Launcher" ( bv) .... Maar bij mij is dit niet meer, wat moet ik aanzetten in user/ut2004.ini om dit weer terug te krijgen?

Mono, antwoord op Q2:

das in die xmessages, ik dacht dat emp zo een pakketje op zijn site staan heeft. download die en zet die 'unpacked' in je system folder.
(dit is/was in het geval, dat daar die naam 'rocketlauncher' deleted was he, het antwoord van CBA is ook correct)

l3thal zei:
cheat0r :P

nouja, hoe iemand zo kan spelen moet wel ziek zijn :o

bijna elke goede quake 3 speler heeft ook zo een kleuren, maar dan minder fel, alleja dat heeft shot (ex-cow, nu iL) me vertelt.

Bain

Legacy Member
das gewoon uw kleuren naar de klote doen, ge zijt daar nix mee.
en nee zo spelen ze ni in quake, zelf shot nie.
das picmip da ze gebruiken en dan mss nog wa ander settings om contrast map/enemy te vergroten. ge hebt in quake ook zo'n setting om uw kleuren te verneuken, ma da wordt dus nie gebruikt tenzij door zo'n paar enkelingen mss die denken da ze daar voordeel uit halen.

Mono

Legacy Member
Bain zei:
das gewoon uw kleuren naar de klote doen, ge zijt daar nix mee.
en nee zo spelen ze ni in quake, zelf shot nie.
das picmip da ze gebruiken en dan mss nog wa ander settings om contrast map/enemy te vergroten. ge hebt in quake ook zo'n setting om uw kleuren te verneuken, ma da wordt dus nie gebruikt tenzij door zo'n paar enkelingen mss die denken da ze daar voordeel uit halen.

idd, kleuren van tex zijn bijna allemaal exact hetzelfde, geen verschil nmy/teamm8 , dieptezicht nogal kwijt... :x

Go Hard Go Pro

Legacy Member
Bain zei:
das gewoon uw kleuren naar de klote doen, ge zijt daar nix mee.
en nee zo spelen ze ni in quake, zelf shot nie.
das picmip da ze gebruiken en dan mss nog wa ander settings om contrast map/enemy te vergroten. ge hebt in quake ook zo'n setting om uw kleuren te verneuken, ma da wordt dus nie gebruikt tenzij door zo'n paar enkelingen mss die denken da ze daar voordeel uit halen.

idd, niet zo felle kleuren, maar twaren toch de echte kleuren niet, echt zo heel raar, want ik kon daar niet van zien dan :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan