J!nX
Legacy Member
bij het voorlaatste kampioenschap (allez denk ik toch), waar ge nog 2 concurenten hebt, moet ge voor 1 van die 2 eindigen in de eindstand. bij de eerste race rijd er een van die 2 mee, bij de 2e race rijd dn andere mee, derde race rijd er geen van beide mee, maar als ge tussenstand bekijkt krijgen ze allebei bij elke race punten bij. voor de derde race stond ik 2e in tussenstand, ik finish die derde race als eerste, kijk naar tussenstand, blijkt da ik een plaats gezakt ben??? 4e race crash ik en pak ik retire from race, kijk opnieuw naar tussenstand, is er niks veranderd
is da een of ander bug in da spel, of is da een puntentelling waar ne apparte logica in zit?
is da een of ander bug in da spel, of is da een puntentelling waar ne apparte logica in zit?