Archief - punkbuster probleem AAO

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bunny

Legacy Member
Hoi daar,

Ik heb een tijdje AAO niet meer gespeeld, maar nu wil ik dit terug spelen.Maar mijn probleem is dat ik niet kan connecten met punkbuster :eek: Ik wordt elke keer vd server afgeflikkerd terwijl ik wil spelen!!!!!
En zeg nu niet "vink dat bolletje aan van enable punkbuster" want zo dom ben ik nu ook weer niet :crazy:
alvast bedankt

Knijn

assaulter_g4

Legacy Member
ik em juist zelfde probleem ...
kheb die manuele update gedaan me pbweb.exe ik em die htm filekes zelfs manueel gedowned en in pb map geplaats , ik heb zelfs in router de poort die pb gebruikt opengezet ...
en toch blijft da flikkerding wenen da t ni kan update en bam ik word gekicked
ik blijf van pb ver weg da stinkt

«Vision»

Legacy Member
Weird bij duizenden mensen bolt pb perfect en bij sommige bolt da volgens hun niet?

Bunny

Legacy Member
nu zit ik weer met een ander probleem. . . Als ik speel, ik kan steeds connecten met de server en na een tijdje val ik ineens uit het spel volledig tot op me windows screen en dan krijg ik een "protection error " ofzoiet

No Label

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2007 MHz with 511MB RAM
Video: NVIDIA GeForce4 Ti 4200 (6177)

General protection fault!

History: FSortedIndexBuffer::GetContents
<- FD3DDynamicIndexBuffer::AddIndices
<- FD3DRenderInterface::SetDynamicIndexBuffer
<- RenderStaticMesh_Type2 <- RenderStaticMesh <- FDynamicActor::Render
<- FDynamicActor::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render
<- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint
<- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld
<- MainLoop

Plz :help:

«Vision»

Legacy Member
er is een bug op de moment als je een m82 sniper spectate. Vooral op bridge komt dit voor. Deze bug is gefixt in de 2.2 versie zeiden de developers.
2.2 knn we in de volgende 4 weken verwachten.

Bunny

Legacy Member
eneuh, dat 1ste probleem van mij, ik d8 dat dit opgelost was maar ik speelde altijd op non official servers... Maar vanaf ik op een official speel dan krijg ik weer die fout dat punkbuster niet kan connecten :s
om correct te zijn:
PB client in distress - cannot authenticate with PB server (A1340)

komt er regelmatig op... en dan ******* naar hoofdscherm.
Ik d8 mijn firewall staat aan dit is het probleem, disable norton... nog steeds, en een virusscan kan volgens mij niet het probleem zijn... ik heb mijn PB handmatig geupdate en nog steeds deze error. In het spel zelf kan PB ook niet updaten heb ik gezien. Iemand een Idee?
thx :)

«Vision»

Legacy Member
en de poorten die pb nodig heeft staan open.
(zal ze ff opzoeken)

Godzilla*Akira

Legacy Member
Bunny zei:
eneuh, dat 1ste probleem van mij, ik d8 dat dit opgelost was maar ik speelde altijd op non official servers... Maar vanaf ik op een official speel dan krijg ik weer die fout dat punkbuster niet kan connecten :s
om correct te zijn:
PB client in distress - cannot authenticate with PB server (A1340)

komt er regelmatig op... en dan ******* naar hoofdscherm.
Ik d8 mijn firewall staat aan dit is het probleem, disable norton... nog steeds, en een virusscan kan volgens mij niet het probleem zijn... ik heb mijn PB handmatig geupdate en nog steeds deze error. In het spel zelf kan PB ook niet updaten heb ik gezien. Iemand een Idee?
thx :)

hmm heb juist hetzelfde probleem als u en kweet ook ni wak moet doen om da op te lossen, ook alles al geprobeerd maar er is niet veel op vooruitgegaan. :sad:

Godzilla*Akira

Legacy Member
OK, kem et gevonden, wa dage moet doen is, spel starten, console openen en daar type je pb_security 0 en dan krijgde da nimmer, ale bij mij toch niet.

erwt

Legacy Member
let wel, dit disabled punkbuster... op sommige AASA servers mag je niet met deze setting spelen. Ook als je het programma aacdc gebruikt (wordt gebruikt tijdens wars om alle cheaters op te sporen) wordt je gediskwalificeert van de war.

«Vision»

Legacy Member
Die cdc word enkel op TWL gebruikt he. Als het gewone gamers zijn kunnen ze dat af zetten zonder probs.

Bunny

Legacy Member
het rare is: als ik update kwamen er geen bestanden bij... een vriend van mij heeft zijn PB files doorgestuurd en nu werkt het weer perfect... het probleem zit wel degelijk bij PB zelf!!

«Vision»

Legacy Member
Als ge die manueel update moet ge die zelf toch onder de pb map plaatsen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan