Bunny
Legacy Member
Hoi daar,
Ik heb een tijdje AAO niet meer gespeeld, maar nu wil ik dit terug spelen.Maar mijn probleem is dat ik niet kan connecten met punkbuster
Ik wordt elke keer vd server afgeflikkerd terwijl ik wil spelen!!!!!
En zeg nu niet "vink dat bolletje aan van enable punkbuster" want zo dom ben ik nu ook weer niet
alvast bedankt
Knijn
Ik heb een tijdje AAO niet meer gespeeld, maar nu wil ik dit terug spelen.Maar mijn probleem is dat ik niet kan connecten met punkbuster
Ik wordt elke keer vd server afgeflikkerd terwijl ik wil spelen!!!!!En zeg nu niet "vink dat bolletje aan van enable punkbuster" want zo dom ben ik nu ook weer niet
alvast bedankt
Knijn
etDynamicIndexBuffer
raw <- UWindowsViewport::Repaint 