Binio
Legacy Member
Beste,
ik heb me zonet een PS3 aangeschaft en ook NFS Hot pursuit van 2010,
ik heb eveneens een nieuwe Samsung tv gekocht van 46inch.
Wanneer ik nfs speel vind ik toch dat de graphics niet echt denderend zijn. Ik vind de AA vooral slecht Is dit typisch aan dit spel of staan mijn instellingen van PS3 nog niet echt op punt?
Ik heb zo goed als alles op maximum gezet, ik gebruik een deftige HDMI kabel, en m'n tv is full hd led met alles erop en eraan.
Alvast bedankt.
ik heb me zonet een PS3 aangeschaft en ook NFS Hot pursuit van 2010,
ik heb eveneens een nieuwe Samsung tv gekocht van 46inch.
Wanneer ik nfs speel vind ik toch dat de graphics niet echt denderend zijn. Ik vind de AA vooral slecht Is dit typisch aan dit spel of staan mijn instellingen van PS3 nog niet echt op punt?
Ik heb zo goed als alles op maximum gezet, ik gebruik een deftige HDMI kabel, en m'n tv is full hd led met alles erop en eraan.
Alvast bedankt.