Bart Smith ownt gratis platen winkel, jammer dat ge dat nie meer hebt in hasselt
Daar vond je vroeger veel genesis en snes casettes spotgoedkoop
Ook dreamcast spellen.
Ik heb daar een hele bak leeg gekocht aan dc spellen

En dan zeggen ze nog dat hollanders gierig zijn
