Archief - PS2, nu kopen of wachten?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Den Deze

Legacy Member
Hallo, ik ben van plan mij een ps2 aan te schaffen maar ik heb tijdje geleden gelezen dat er op 1 november een 'nieuwere' versie van uitkomt. Wacht ik dan best nog ff of is dat de moeite ni? :)

YuRiPa

Legacy Member
Den Deze zei:
Hallo, ik ben van plan mij een ps2 aan te schaffen maar ik heb tijdje geleden gelezen dat er op 1 november een 'nieuwere' versie van uitkomt. Wacht ik dan best nog ff of is dat de moeite ni? :)

Ligt eraan welke jij mooier vind. Persoonlijk vind ik de huidige mooier, maja.. Dus zelf ff kijken welke je mooier vindt. De prijs is als het goe is hetzelfde..:unsure:

Den Deze

Legacy Member
Prijs is idd hetzelfde, ma de nieuwe is precies wel 'mooier' en kleiner, ma gaat da ging ni te warm lopen? En bij de huidige playstation moete nog vanalles kopen zeker om online te spelen & dvd's te zien? :)

YuRiPa

Legacy Member
Den Deze zei:
Prijs is idd hetzelfde, ma de nieuwe is precies wel 'mooier' en kleiner, ma gaat da ging ni te warm lopen? En bij de huidige playstation moete nog vanalles kopen zeker om online te spelen & dvd's te zien? :)

DVD's kunt ge afspelen, om online te gaan moe een netwerk adapter kopen. Volgens mij moe ge met de PSTwo ook een netwerkadapter hebben, maar kweenie zeker. En neem aan dat de kwaliteit van de PSTwo ook gewoon goe is.. ;)

Den Deze

Legacy Member
Bij het nieuwe model zat da er al bij geloof ik, ma ge kon niks van hd aansluiten. Nu ben ik bekke n00b op vlak van consoles (accessoires & stuff), die hd gebruikte da veel of is mem card ook genoeg?

El Mariachi

Legacy Member
In de nieuwe pstwo zit de netwerkkaart al ingebouwd.
Het enige verschil tussen de nieuwe e'n oude qua funties is dat je in de nieuwe psTwo geen HD meer kan steken.
Maar het aantal games in europa die een HD functie onder steunen of enkelwerken via HD kan je op 1 hand tellen.
Denk dat FFXI het enige spel dat niet te spelen is zonder HD en dus ook niet op de nieuwe psTwo

Dj Sephiroth

Legacy Member
El Mariachi zei:
In de nieuwe pstwo zit de netwerkkaart al ingebouwd.
Het enige verschil tussen de nieuwe e'n oude qua funties is dat je in de nieuwe psTwo geen HD meer kan steken.
Maar het aantal games in europa die een HD functie onder steunen of enkelwerken via HD kan je op 1 hand tellen.
Denk dat FFXI het enige spel dat niet te spelen is zonder HD en dus ook niet op de nieuwe psTwo

als ffXI ooit eens uitkomt hier op ons ps2ke... :unsure:

Psy

Legacy Member
imo wachten op de psTwo..
ziet er cooler uit imo, + je hebt blijkbaar die netwerkadapter er standaard bij, wat ook wel meegenomen is.. tis tenslotte maar een maandje meer. (samen met gta:san andreas)

Dj Sephiroth

Legacy Member
Psy zei:
imo wachten op de psTwo..
ziet er cooler uit imo, + je hebt blijkbaar die netwerkadapter er standaard bij, wat ook wel meegenomen is.. tis tenslotte maar een maandje meer. (samen met gta:san andreas)

idd pstwo heeft ingebouwd netwerkadaptor en is kleiner en zo

voor de rest is het tzelfde, kzou zegge, kijkt naar de 2 modellen en ziet welke ge het liefste hebt. met de oude ps2 moet je er alleen een netwerkadaptor kope maar da kost bijna niks :)

YuRiPa

Legacy Member
Een HD hebt ge nie nodig voor PS2. En is hier (nog) nie te krijgen, en zal hier wss ook nooit komen. Voor de rest moe ge zelf kiezen, welke jij wil.. ;)

Massis

Legacy Member
Dj Sephiroth zei:
idd pstwo heeft ingebouwd netwerkadaptor en is kleiner en zo

voor de rest is het tzelfde, kzou zegge, kijkt naar de 2 modellen en ziet welke ge het liefste hebt. met de oude ps2 moet je er alleen een netwerkadaptor kope maar da kost bijna niks :)


bijna niks? kosten die dingen geen 35euro?

Phil

Legacy Member
zou de prijs van de gewone ps2 dalen als de pstwo verkrijgbaar wordt?

Dj Sephiroth

Legacy Member
Phil zei:
zou de prijs van de gewone ps2 dalen als de pstwo verkrijgbaar wordt?

uhmm,ik denk het niet. ik denk dat de ps2 niet meer geproduceert zal worden. alleen nog maar pstwo. dus eens de oude modellen weg zijn zal het alleen nog dat kleinere model verkrijgbaar zijn


is toch wat ik veronderstel :unsure:

Den Deze

Legacy Member
Osi 140 zei:
Koop u nen vertrouwde goeie oude PS2 :)

En waarom juist de oude en ni de nieuwe? :)
Ik vind persoonlijk da de nieuwe er beter uitziet eigenlijk en die heeft al netwerkadapter ingebouwd :)

skully25

Legacy Member
Den Deze zei:
Ik vind persoonlijk da de nieuwe er beter uitziet eigenlijk en die heeft al netwerkadapter ingebouwd :)

waarom vraagt ge dan om nu een ps2 te kopen of om wachten

als ge die nieuwe wilt wacht dan gewoon... waarom iets vragen als ge zelf al het antwoord weet :wtf:

soit doe wat dat ge wilt

[NeO]-mtr

Legacy Member
PS2 ziet er mij steviger uit en die psTwo heeft eveneens een paar nadelen. (no HD onderandere)

Als je je console niet regelmatig wilt meepakken zou ik gewoon een ps2 in een pack kopen, kunde nu voor 150€ (ofzo?) ene kope me 2 controllers of een game. En koop derna GTA:SA alst uit is. :)

Den Deze

Legacy Member
skullbasher25 zei:
waarom vraagt ge dan om nu een ps2 te kopen of om wachten

als ge die nieuwe wilt wacht dan gewoon... waarom iets vragen als ge zelf al het antwoord weet :wtf:

soit doe wat dat ge wilt

Omda ik ni wist da diene nieuwe ook van een 'goei' kwaliteit zou zijn. Mss da diene snel warm zou worden ofzo :)

timco

Legacy Member
Ik kijk nog ten minste een maandje de kat uit de boom, tegen't einde vant jaar komen er waarschijnlijk voordelige bundels en prijsverlagingen dus...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan