Archief - Pronostiek Valencia - Anderlecht

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

polleke

Legacy Member
zoals vorig jaar in de champions league, ook dit jaar weer de gewoonlijk pronostiekjes.

de mijne:

Valencia - Anderlecht
2 - 1

ik hoop op gelijkspel, maar ja....

stvw

Legacy Member
idd ... ik hoop dat het regent (dan ga ik niet trainen :p en kan ik het live op tv zien) en ik hoop op een zuinige 0-1 of een heftige 2-3

Broos ging het toch avontuurlijk aanpakken ... niet zoals celtic vorig jaar ... ik hoop alvast het beste ;)

Jarexx

Legacy Member
3-2 Hopelijk dus een schone match maar vrees toch dat ze gaan verliezen. Jammer dat ik er ni veel van zal zien want moet zelf trainen :sad:

NoReason

Legacy Member
ik hoop op een glansrijke overwinning voor onze 'vrienden' van anderlecht :)

Ether

Legacy Member
Broos ging het avontuurlijk aanpakken!
Vandaag in de krant: Er komt een extra verdediger of middenvelder bij dus ja...


Khoop da Valencia beetje aantrekkelijk voetbal zal spelen :)

Nu ja, Valencia wint, daar bennek quasi zeker van, da kan toch bijna nie anders?
Wint Anderlecht, proficiat voor hen, maar liever niet :p

Re@V0r

Legacy Member
kben tenminste voor het vaderland :p
1-2 anderlecht :D
als ze tzelfde niveau halen zoals tegen benfica en aruna staat op scherp kan er veel gebeuren :)
en hopelijk doet jestrovic mee

hatetn

Legacy Member
sinds het nu al 2-0 is
ga ik voor forfait cijfers tegen anderlecht :applause:

ole ole
paar wit krijgt op zijn bek :applause:

TRC

Legacy Member
de waarheid mag gezegd worden. Broos is zo bezig dat zijn spelers niet hautain moeten doen, maar zeggen dat ge gaat aanvallen en dan met 5 vanachter spelen :wtf:

sub-d!

Legacy Member
ik had gisteren voordat t begon een klein pronostiekje gemaakt, en opgeslagen >
/alles wa in t vet staat is het uitendelijke uitslag/
1st playday:

Group stage, Group E
Panathinaikos 2 : 1 Rosenborg 2-1
Arsenal 3 : 1 PSV 1-0

Group stage, Group F
Shakhtar 2 : 0 Milan 0-1
Celtic 1 : 2 Barcelona 1-3

Group stage, Group G
Valencia 2 : 0 Anderlecht 2-0
Inter 1 : 1 Werder 2-0
Group stage, Group H
Paris Saint Germain 0 : 1 Chelsea 0-3
Porto 1 : 1 CSKA 0-0

en voor vandaag
Group stage, Group A
Deportivo 2 : 1 Olympiakos
Liverpool 2 : 0 Monaco

Group stage, Group B
Bayer 2 : 3 Real
Roma 1 : 1 Dynamo K.

Group stage, Group C
Ajax 1 : 2 Juventus
Maccabi T-A 2 : 2 Bayern

Group stage, Group D
Fenerbahce 0 : 0 Sparta
Lyon 1 : 2 Manchester Utd
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan