themummy123
Legacy Member
hey,
Iemand zin in een challenge? op http://www.play-ground.be organiseren ze een challenge(check de forum). Momenteel zijn ze bezig aan GT3. Deze zaterdag begint PGR2. Hoe meer mensen, hoe beter natuurlijk. Je hoeft niet super goed te zijn(we zijn geen freaks of zo
) Zelf ben ik er niet echt goed in. Maar kdoe wel mee, just for the fun.
how about it? willen jullie ook meedoen? Show us your skills
greetz
adembaba
Iemand zin in een challenge? op http://www.play-ground.be organiseren ze een challenge(check de forum). Momenteel zijn ze bezig aan GT3. Deze zaterdag begint PGR2. Hoe meer mensen, hoe beter natuurlijk. Je hoeft niet super goed te zijn(we zijn geen freaks of zo
) Zelf ben ik er niet echt goed in. Maar kdoe wel mee, just for the fun. how about it? willen jullie ook meedoen? Show us your skills

greetz
adembaba


