^Tr3nDaX^
Legacy Member
welke programmas gebruiken jullie zoal om servers te zoeke? ik gebruik gamespy maar het lastigste is dat je geen map namen kan zien daar :ironic: . er wordt enkel map7 of 5 ofzo gegeve.
ps kunnen jullie mij soms zegge welke nummer the map the bridge heeft (als da mogelijk is e)
thx
ps kunnen jullie mij soms zegge welke nummer the map the bridge heeft (als da mogelijk is e)
thx

)
)