LittleMissWhite
Legacy Member
Ik besef dat het een abstracte uitleg is die volgt, maar beter kan ik het niet uitleggen.. Ik had vroeger een icoontje op mijn startbalk rechts waar ik kon op klikken en dan een bestand openen als of het een CD-drive was. Voor een bepaald spel dat ik in een bestandsmap staan heb, kan ik het enkel op die manier openen..
Snapt iemand wat ik bedoel?
Snapt iemand wat ik bedoel?



)