The Densimeter
Legacy Member
ik heb dus zoals zovelen lockon maar op mijn vorige pc draaide dat feilloos. Nu op deze pc lekker niet hoor terwijl je het omgekeerd zou verwachte. wanneer ik wat te veel g's trek en te hoge aoa dan begint die puterstem zo raar te klinke (alle geluid in het spel trouwens ook in de menu's) maar het spel draait dan nog. een aantal minuten erna valt m'n pc gewoon uit en wanneer ik logboek nakijk staat er onbekende error
. Iemand die hier raad mee weet. Ik had eerst gedacht aan grake overheating maar aangezien het geluid ook f*cked up is begin ik daaraan al te twijfele. Btw mijn graka is NIET oc'ed. Ik zit ier al lang mee maar aangezien het lomac forum raar doet probeer ik hier maar.
. Iemand die hier raad mee weet. Ik had eerst gedacht aan grake overheating maar aangezien het geluid ook f*cked up is begin ik daaraan al te twijfele. Btw mijn graka is NIET oc'ed. Ik zit ier al lang mee maar aangezien het lomac forum raar doet probeer ik hier maar.
op zo'n systeem moet het toch supergoed bollen...