Cherpe P@nter
Legacy Member
Kheb vandaag doom 3 dus geïnstalleerd. Alles werkte tegoei, maar toen ik wou beginnen te spelen liep het fout. Ik startte doom 3 op, kreeg het splash-screen (grijs manneke da ene grote mond opzet
) en daar blijft het dus bij. Da avanceert niks meer. Waar zou dit aan kunnen liggen? Ik heb laatste drivers geïnstalleerd (cat 49) en directx 9.0b
[EDIT] Pc loopt niet vast of zo, want kan nog alles doen.
Specs zie onder
Thx
) en daar blijft het dus bij. Da avanceert niks meer. Waar zou dit aan kunnen liggen? Ik heb laatste drivers geïnstalleerd (cat 49) en directx 9.0b[EDIT] Pc loopt niet vast of zo, want kan nog alles doen.
Specs zie onder
Thx

