Target-
Legacy Member
hello , nu die tutorials over ued der staan was ik dat eens aant proberen en tlukte ... nu de dag erna wou ik opnieuw opstarten en men scherm is gewoon wit buiten het kaderke links waar ge kubus ofzo kunt kiezen... dus ik zieniks van wat ik doe!! kheb al een paar keer opnieuw geinstaleerd ma thelpt ni
en kvind nergens iets van uninstall en dan terug...
tnx
en kvind nergens iets van uninstall en dan terug...tnx
.