zwiep
Legacy Member
ik had al gezocht op enkele fora, maar die behandelden enkel probs over s2 & win xp of probs met mouse drivers.
ik kan het spel spelen, zonder problemen tot nu toe, maar als ik bij options mijn resolutie hoger zet en ik een spel start en hoor ik alleen maar de geluidjes van het spel en is mijn scherm zwart.
heeft iemand een idee hoe ik s2 op een hogere resolutie kan spelen?
ik gebruik win xp
ik kan het spel spelen, zonder problemen tot nu toe, maar als ik bij options mijn resolutie hoger zet en ik een spel start en hoor ik alleen maar de geluidjes van het spel en is mijn scherm zwart.
heeft iemand een idee hoe ik s2 op een hogere resolutie kan spelen?
ik gebruik win xp