:-)
Legacy Member
Ik heb een volgende voor:
Een tijdje geleden ging ik op mijn broer zijn playstation 2 een gekopieerde film uittesten (origineel heb ik op mijn kamer liggen).
Ik heb zowel een dual layer dvd als een dvd+r een film gekopieerd.
Beiden films gingen in zijn playstation 2.
Voor ik zijn playstation2 afsluiten na testen van die films heb ik een playstation spel terug er in gedaan en die begon toch te spelen.
Nu heb ik als zowel mijn broer een tijdje (+- een week) niet meer aan de playstation gekomen.
Nu het volgende probleem is dat als er een playstation spel wordt ingestoken die drive heel veel kabaal maakt, waardoor het niet meer mogelijk is om de spelen.
Nu beweert hij (mijn broer) bij hoog en laag dat het door die gekopieerde spels komt en dat ik er als laatste aangeweest ben.
Oja voor ik het vergeet zijn playstation2 staat vertikaal (dus rechtopstaand).
Dit is toch voorzien door die voetsteuntjes.
Enig idee iemand door wat en hoe dit zou kunnen gekomen zijn?
Ligt het voor 100% aan die gekopieerde dvd films?
Of door wat...... zou het kunnen zijn???
Mercikes van alle hulp

Een tijdje geleden ging ik op mijn broer zijn playstation 2 een gekopieerde film uittesten (origineel heb ik op mijn kamer liggen).
Ik heb zowel een dual layer dvd als een dvd+r een film gekopieerd.
Beiden films gingen in zijn playstation 2.
Voor ik zijn playstation2 afsluiten na testen van die films heb ik een playstation spel terug er in gedaan en die begon toch te spelen.
Nu heb ik als zowel mijn broer een tijdje (+- een week) niet meer aan de playstation gekomen.
Nu het volgende probleem is dat als er een playstation spel wordt ingestoken die drive heel veel kabaal maakt, waardoor het niet meer mogelijk is om de spelen.
Nu beweert hij (mijn broer) bij hoog en laag dat het door die gekopieerde spels komt en dat ik er als laatste aangeweest ben.
Oja voor ik het vergeet zijn playstation2 staat vertikaal (dus rechtopstaand).
Dit is toch voorzien door die voetsteuntjes.
Enig idee iemand door wat en hoe dit zou kunnen gekomen zijn?
Ligt het voor 100% aan die gekopieerde dvd films?
Of door wat...... zou het kunnen zijn???
Mercikes van alle hulp


)