star_o
Legacy Member
Hallo,
kheb een probleem met mijne gamecube want als ik hem opstart komt
er van kies uw taal en komt er dat mijn instellingen fout zijn en als
ik ze opnieuw helemaal installeer en dan de volgende dag er weer wil op
spelen komt dat opnieuw op mijn gamecube nochtans blijft hij in het
stopcontact zitte. Wie kan mij helpen?!
thnx
star_o
kheb een probleem met mijne gamecube want als ik hem opstart komt
er van kies uw taal en komt er dat mijn instellingen fout zijn en als
ik ze opnieuw helemaal installeer en dan de volgende dag er weer wil op
spelen komt dat opnieuw op mijn gamecube nochtans blijft hij in het
stopcontact zitte. Wie kan mij helpen?!
thnx
star_o
.
. Heb die toen terug binnen gedaan. Een paar dagen daarna had ik weer een andere maar die is ook precies op de voorkant bewerkt met een puntig voorwerp
ad: . Bij deze raad ik u aan om een nieuwe te kopen en geen moeite te doen om die te laten repareren al blijft da naturrlijk uw beslissing. btw, voor die 99 euro hebt ge ook ineens een nieuwe controller, voeding en AV-kabel erbij.